57. díl

141 4 0
                                    

LUKAS :

Pokládám hlavu a klidně umírám. Nikdy neuvěřím že mě zabila. Mé poslední slova jsou.

,,Tak a teď ti udělám i po tvém životě peklo Rose. Už se těším."

ROSE :

Jsem na zemi. Jsou tu lidi. Obchody. Domy. Stromy. Příroda. Tomu nevěřím. To je nádhera. Jako první navštívím mafii. Říkala mi o ní Amanda. Kde se nachází mi taky řekla ale už se tu ani nevyznám. Ale jo jo jsem v Kolumbii tak v pohodě. Vidím sídlo mafie stojím přímo před ním. Jak je to možné. Vcházím dovnitř. Vidím jak na sebe lidé míří pistolemi a jak si vyměňují kufříky za bílý prášek.
Jdu nahoru a tam vidím pokoje. Jdu dlouhou chodbou do posledního pokoje. Leží tam mrtví Lukas. To ne. Kbybych nebyla mrtvá tak bych brečela jako malá holka. On mi nedá pokoj ani po smrti. Stojí nad ním nějaká žena. Kleká si k němu a líbá ho. No fuj. Nechápu jak jsem ho kdysi mohla líbat já. Bere si jeho zbraň a běží chodbou. Jde proti ní očividně vůdce mafie. Ajaj. Co mám dělat? Mamka mi říkávala že duchové přece straší ale jak to dělají mi neřekla nebo si to nepamatuji. No jasně. Postavím se před něj a vstoupím do něj. Říkám mu do jeho těla.

,,Nech ji. Pusť ji."

Stojí jako v tranzu a ta dívka bezváhání utíká. Viděla jsem toho může celý jeho život. Promítl se mi před očima jako bych u toho byla. Jmenuje se Brian Red. Je to vůdce mafie. Kdo je ta dívka. Myslím že ho zabila. Běžím za ní. Zastaví se na konci chodby a propukne v hluboký a bohužel hlasitý pláč. Otevřou se snad všechny dveře od pokojů a ona rychle vstává a utíká. Jeden muž ji chytne a ona mu dává pusu. Co? Je normální. On omdlel. Já vím to je Vanda Purple. Byla moje oblíbená když jsem byla malá. To je nápad. Všem tady rozdává pusy a oni padají jako hrušky ze stromu. Utíká pryč do svých kulis. Běžím zpátky za Lukasem. Vidím jeho mrtvé tělo a je mi ho líto. Nevím proč mi je ho líto. Tolik mi toho provedl ale přesto všechno ho lituju. Políbím su ruku a fouknu směrem na něj. Jdu zpátky k Amandě ale najednou se přede mnou zjeví jiný duch. Muž asi stejně starý se mnou. Ach ne to je Matthew Jib. Co se mu stalo kdo ho zabil? Vedle něj je i Theresa s malým děťátkem. Kdo jim to udělal? Běžím k nim.

Nešťastná láska ♡  Kde žijí příběhy. Začni objevovat