49. díl

151 4 2
                                    

Cítím že je to konec. Doufám že půjdu za Jackem. I když pochybuju on šel do nebe a já určitě půjdu do pekla. Miluju ho. Loučím se Sazi se světem s rodinou a se vším tady jsem skončila. Spadne mi jedna slza z oka. Zabodává do mě nůž ještě 3×,protože vidí že neumírám. Teď mi ztěžkly oči a já ze svých úst vypouštím lehké.

,,Sbohem."

LUKAS :

Jedeme už pěkně dlouhou cestu. Pořád nic. Seberu odvahu a ptám se ho.

,,Jak se jmenuješ a kam to jedeme?"

,,Jmenuji se Brian Red. Mám přezdívku bull. Všichni mě tak říkají. Ocenil bych kdyby jsi mi ty říkal jménem. Jedeme tam kde tě vycvičím. Skoušel jsem tam vycvičit jednu dívku. Jmenovala se Amanda. Ta mě poučila že mafie je jen mužská záležitost. Vyučila i nějakou Heidi. Ta dopadla jako ona."

,,Cože Heidi je mrtvá?"

,,Ano zabil jí nějakej miliardář. Pokoušela se s ním prej dát do hromady a on si chtěl naházet na kupičku další miliardy tak ji zabil. On jí zase říkal Rose. Kdo se v tom má vyznat?"

Rose je mrtvá. Já jí opustím a ono se stane tohle. To jsem nechtěl. Myslel jsem že mi bez ní bude líp a beze mě jí. Ona je ale mrtvá. Můžu za to jen já ale teď jsem u mafie a budu si na to muset zvyknout. Už se těším na výcvik.
Jdu za Brianem. Jdeme do obrovské haly. Je vybavená všemi možnými zbraněmi až mi oči přecházejí. Mé oči zamířily k plamenometu. Pousměju se a dál jdu za ním. Zavede mě k malému hloučku lidí. Asi 6 mužů. Jeden z nich přešel tak aby byl naproti mě. Brian mi podává pistoli. Mám ho zabít a proč. Asi to je ten výcvik. Narovnám ruku se zbraní a vystřelím. Brian na mě s údivem kouká a kývá na uznání hlavou nahoru a dolů. Dá mi plamenomet a já udělám to samé co s pistolí. Nevím proč ale nedělá mi to žádný problém. To Rose mě tohle naučila. Když byla s Jacobem každou noc každý den jsem čekal že přijde a pořád nic. Přišla a já se cítil sklamaný a podvedený. Naučila mě být necita. Tolik mi toho naslibovala a já jí to věřil a byl naivní jako teenager. Teď jsem tu a musím na ní zapomenout. Je mrtvá. Brian se na mě ušklíbne a říká.

,,Tohle by ti šlo. Sčím máš problém? Dokázal by jsi zabít i svojí rodinu?"

,,Levou zadní."

"Dobře teď tě naučím aby jsi byl prakticky neviditelný. Půjdeme do místnosti která připomíná parkoviště. Na tady máš neprůstřelný oblek. Obleču si ho taky. Musíš nepozorovaně zjistit kolik je na tom parkovišti živých lidí. Pozor živých. Musíš se o tom ujistit. Nepozorovaně. Můžeš střílet jen do lidí kteří mají neprůstřelný oblek. Ti lidi jsou moji zaměstnanci a budou počítat kolikrát tě viděli. Když je ale střelíš a oni tě uvidí tak to se nepočítá. Jakmile tam dojdem okamžitě hra začíná. A bacha na hlavu."


Nešťastná láska ♡  Kde žijí příběhy. Začni objevovat