32. díl

180 5 2
                                    

Co jim Lukas nakecal? Ach jo, vezmu všechnu odvahu co mám a jdu vpřed. Pozdravím je a oni mě jen mlčky prohlíží, jako to dělají celou dobu. Zeptám se jich kde je Lukas a oni pořád mlčí. Jeho táta se uvolil a ukázal prstem nahoru k Lukasově pokoji. Jdu pomalu po stále vrzajících schodech. Už jsem skoro na schodech a žádná jiná odvaha mi už nezbyla. Jsem jako srab. Tak jsem rozklepanou rukou pomalu sáhla po klice. Vidím ho ubrečeného na posteli. Přijdu k němu a jemně ho pohladím po zádech ke mě otočených vpřed. Podívám se směrem nahoru k jeho hlavě a rukám které trhají naší společnou fotku. Sednu si k němu na postel a jemně mu pošeptám.

,,Promiň mi nechtěla jsem aby to takhle dopadlo."podíval se na mě tak jako kdyby on byl býk a já červené plátno.

Pro jistotu jsem popošla o 2 metry za něj. Postavil se a rozběhl se proti mě a chytl mě pod krkem. Praštil se mnou o zeď a stále mě drží pod krkem. Už to nevydržím. Chce mě udusit? Položím své ruce na jeho tváře. Ukápne mu slza a já jí stírám svým palcem. Pustí mě z jeho sevření. Nestihnu se ani pořádně nadechnout a hned mě začne prudce líbat, kousat a tahat za mé vlasy. Přidám se. Pak mě znovu chytne a já se bojím co přijde dál. Vidím na něm že mi něco chce říct, ale nemá dostatek síly aby to řekl. Já taky ne jelikož mě dusí. Povolí stisk a dá mi obrovskou facku na obě strany mého obličeje. Spadnu na zem. Začne mě svlékat. Braním se ale nejde to. Je moc silný strašně se změnil vždy byl slabý a já ta silná. Vzpomínám si na Kolumbii. Tohle všechno mě Amanda učila. Jsem už nahá a on se snaží se svléknout. Udělám to co mě Amanda naučila. Jsem oblečená a on je nahý na zemi jako jsem byla já. Chtěl mě znásilnit. Mám tolik otázek, ale jednu nejdůležitější.

,,Proč?"řeknu stroze.

,,Opustila jsi mě. Chtěl jsem aby jsi byla jenom moje. Říkala jsi že mě miluješ že budeme mít dům děti a... a... ."kleknu si k němu a položím mu ukazováček na pusu.

,,Já vím sliby jsou chyby. Ty jsi nikdy žádnou chybu neudělal? Miluju Jacoba a na tom se nic nezmění."

Postavím se a odcházím ke dveřím. Najednou mi podkosil nohy a já ležím na zemi. Hodil mě na postel a připoutal mi ruce i nohy pouty k posteli.


Nešťastná láska ♡  Kde žijí příběhy. Začni objevovat