36. díl

171 5 0
                                    

,,Je mi líto láska je k ničemu. Je to jen pocit který tě zavalí do skázy."

Sbýrám zbraň ze země. Namířím na jeho hlavu a vystřelím. Je mrtvý a já mám energie a skvělý pocit. Letadlo přistálo a já se oblékla a můžu jít. Čeká tam na mě žena v červeném hábitu. Poznávám ji a objímáme se.

,,Ráda tě vidím Amando."

,,Já tebe taky Heidi."

,,Tak co v letadle líbil se ti můj malý dáreček. Předpokládám že už asi nežije. Jsi pořád panna."

,,Jasně že nežije a jsem."

,,Chtěla by jsi víc takových dárků?"

,,A jak ráda."

,,Fajn pojď za mnou."

Jdu za Amandou která mě vede do místní střední školy.

,,Tady máš výběr. Všichni jsou tady naivní a slabí... a hezcí. Dají se lehce přemluvit aby s tebou někam šli a nebo je můžeš unést. To je pak teprve zábava."

,,Moc díky a kde mám bydlet?"

,,U mě. Mám novou vilu v centru Kolumbie."

,,Bezva zavolej taxíka."

Nastoupím a Amanda mi řekne.

,,Další můj dárek. Zavolám si dalšího taxíka. Užij si to."

,,Jeď do čtvrti kde nás nikdo nebude rušit."

Odjíždíme. Zastaví ve čtvrti kde jsou na zemi samí bezdomovci. Dřív jsem je litovala a dávala jim peníze. Teď jsou mi pro smích. Kdyby neměli dluhy nikdo by je nevyšoupnul na ulici. Vyjdu ven a přistoupím k prvnímu bezdomovci kterého vidím. Je mladý je mu tak 23 let. Hezký. Hmmm. Už vím s kým strávím jednu noc. Roztomile na mě vykulí jeho očka. Vypadá jako Ja...Ja...Jac... . Nemůžu to vyslovit a okamžitě se vzchopím.

,,Jak se jmenuješ?"ptám se ho.

,,Jack."

,,Jak si se sem dostal?"

,,No moji rodiče byli bezdomovci a udělali si mě aby se k nim lidi víc slitovali. Pak se zdrogovali a umřeli."

Sedám si k němu a ukápne mi slza. On to vidí. Odsedne si ode mě. Chci ho pohladit ale odsune se dál.

,,No víš vidím že si mafiánka a takové jako jsi ty mě znásilnili. No vlastně ne jako ty ony neplakali."

,,Neboj se mě. Neublížím ti."

,,Slibuješ?"

,,Slibuju"

Pohladím ho po tváři. Je celý špinavý. Jemně ho políbím a on se začne znovu odsunovat.

,,Koupal jsi se někdy?"

,,No? Ne."

,,Tak pojď mám nápad."

Pomalu ho zvednu a jdeme k taxíku. Řeknu taxikáři.

,,Zavez nás do pěti-hvězdičkového hotelu. Zavolej Amandě že něco mám a přijdu za ní tak za týden."

Jack se lekne a skulí se do kuličky. Lehnu si na něj a usínám. Probouzím se na sedačce taxíku. Kouká na mě z vrchu.

Nešťastná láska ♡  Kde žijí příběhy. Začni objevovat