48. díl

138 5 3
                                    

Jeden z nich na mě tasí zbraň. Jdu pořád dál a dál. Druhý mu sahá na zbraň a sklopí mu ji dolů. Už jsem úplně u nich a oni se mě ptají.

,,Proč si k nám přišel? To se nás nebojíš?"

,,Ne nebojím. Nebojím se smrti. Myslel jsem že mě zabijete. Nezabili. Tak skončím z mostu."

,,Co se ti stalo?"

,,Zklamala mě má velká životní láska. No spíš já ji. Pak jsem ji přestal milovat. Jsem zatracený hovado. Teď už musím."

,,Hele potřebovali by jsme nějakýho do mafie. No víš aby nás neubejvalo. Šel bys do toho."

Napřáhne proti mě ruku. Chvíli jsem přemýšlel a pak mu ji stiskl. Pousmál se na mě a nasedáme do černého terénního auta.

ROSE :

Probouzím se v nemocnici. Až teď jsem si uvědomila že to není muž se kterým bych chtěla žít. Jak jen můžu nosit jeho prstýnek? Svlékám ho a házím pod postel. Jak jsem mohla s ním chtít mít děti?Jack. Byl to Jack. Vůbec jsem ho neznala a tak rychle se do něj zamilovala. To byla má životní láska. Teď můžu v klidu umřít. Třeba se tam někde potkáme. Nebo bych se také mohla podívat do té ulice kde jsem Jacka poznala. Třeba tam bude někdo jako on. Ale to dost pochybuju. Za měsíc mě pustí. Připadám si už jako cedník. Jsem propěchovaná ranami které se už nezahojí. Nemyslím jen fyzické, ale i psychické. Měsíc uběhl a já jdu u nemocnice. Nasedám do taxíku a ocitám se v té ulici. Vidím tam bezdomovce. Je jich tam mnohem víc. Přistoupím k jednomu a on ke mě vzhlédne. Já se vyděsím. Vypadá úplně jako Jack. Jsou úplně stejní. Postaví se. Hledí mi do očí a já se ho ptám.

,,Jak se jmenuješ? Znáš Jacka?"

,,John a znám je to můj bratr jsme no spíš byli jednovaječná dvojčata."

,,Nechceš se vykoupat?"

,,Proč ne?"

,,Dobře tak pojď se mnou."

,,Proč mi o tobě Jack nic neřekl?"

,,Neměl mě rád. Nevím proč ale neměl. Vždycky se mě stranil a dělal že jsem jeho nepřítel."

,,Aha."

Nevím proč ale taky z něj nemám moc dobrý pocit.Dorazili jsme do hotelu. On se svlékl. Ponořil se do vany. Ptal se mě na různé důvěrné věci. Já mu odpovídala.
Pak se roztáhl na mé posteli. Lehám si k němu. On se svlékne a mě svlékne taky. Nechci se s ním vyspat. Nechci. Nemám z něj dobrý pocit.

,,Kolik si říkala že máš peněz?"

,,6 miliard peso."

Vytahuje velký nůž a strefuje se přesně do mého srdce.

Nešťastná láska ♡  Kde žijí příběhy. Začni objevovat