Pak mě znovu znásilní. Připravuje se něco říct.
,,Musíš mít hlad přinesu ti jogurt."
On si snad ze mě dělá srandu nebo co?! To nevadí mám nápad co s tím jogurtem udělám. Přijde znovu si sedá vedle mě a dává mi lžičku jogurtu do pusy. Já ji zhltnu a on se na mě sarkasticky usměje. Omyl já jí nespolkla. Vyplivnu na něj 3 lžičky co se snažil abych spolkla. Zásah přímo do vysmátého obličeje. Jeho úsměv mizí a zahodí jogurt na zem. Znovu mě znásilní. Už to fakt nevydržím. Co mám dělat? Využiju jeho malé inteligence.
,,Lukasi i přes to všechno co jsi mi udělal tak tě miluju. Odvaž mě a už mě nemusíš znásilňovat. Budu to s tebou dělat dobrovolně."dořeknu a málem se pozvracím. Je to všechno lež a těžko se mi to říká. Ale vypadá to že mi věří.
,,Já věděl že mě miluješ zlato."řekne hodně úchylně a začne mi masírovat moje obnažená prsa.
Usmívám se na něj. Musím se hodně překonávat abych to dokázala. Znovu do mě vnikne a já dělám že si to užívám. Už mě odvazuje a tam ležím bez pout. Sedám si na jeho klín a on mě znovu masíruje prsa. Začnu ho líbat. Povalím ho na zem vedle nože kterým zabil Jacoba. Pořád se s ním vášnivě líbám a přitom sahám jednou rukou do jeho vlasů a druhou rukou po noži. Rychle ho do něj zatnu a on mi jen říká.
,,Promiň mi. Patří mi to."dám mu pusu a říkám.
,,Zabila jsem tě krví kterou si zabil ty shnij v pekle."flusnu na něj.
Běžím do mého domu. Nahá. Nechci své oblečení u Lukase už nikdy vidět. Obleču se do županu Jacoba a sednu si na židli. Dám si před sebe fotku Jacoba a hypnotizuju ji už několik dnů. A před mým domem je shromáždění starých žen.
LIDÉ Z MĚSTA = BABSKÉ KLEPY :
,,Ahoj holky víte co jsem slyšela?"
,,No nevíme povídej."
,,No že ta Rosé zabila přítele se kterým podváděla jinýho přítele a že tó jeho pak prej taky zabila."
,,No to já jsem zase slyšela že je to čarodějnice."
,,Já znám celou pravdu holky to se podržte. Ona je opravdu čarodějnice celé noci sedí v jeho županu a nejí nepije a nespí. Podle mého je to nějaký strašidlo nebo upír nebo zombie. To mi říkal vnuk ze zombie nepijí nespí nejí a ani nežijí."
,,No to bude asi ono no."
,,Toho Jacoba taky vůbec nemilovala proto ho..."
ROSE :
Už to nevidržím.
ČTEŠ
Nešťastná láska ♡
RomantizmRose má před sebou velmi krásný, krutý ale i naučný život. Jak v něm obstojí? Jak si s ním poradí? To vše se dozvíte když se večtete do mé první knížky. Snad se vám bude líbit. A prosím mi upřímně pište jestli se vám ta knížka líbí nebo ne a jestli...