Následovně ho líbám na jeho ústech. Přidá se. Svléká mě a vniká do mě. Po půl hodině si vedle mě lehá. Lehne si hlavou na mé bříško. Je tak šťastný.
,,Nechtěl by jsi si se mnou koupit nějaký dům? Už jsme v tomhle hotelu dost dlouho."
,,No já nevím."
,,Nedělej drahoty."
,,Chtěl bych, ale to by jsi si mě musela nejdřív vzít."
,,Ty vyděrači. Ne."
,,Teď děláš drahoty ty."
,,No já jenom nevidím prstýnek."rýpavě mu říkám.
Klesá na koleno. Vytahuje úplně jinou krabičku s úplně jiným prstýnkem. A pokládá mi otázku.
,,Vezmeš si mě?"
,,Nejdřív mi řekni co jsi udělal s tím prvním prstýnkem."
,,Myslel jsem že se ti nelíbil a tak jsem ho vrátil a vybral jinej."
,,Jsi blázen."
,,Do tebe."
,,Ano."odpovídám po dlouhé době přemýšlení.
Nasazuje mi prstýnek. Já mu šeptám do polibku.
,,Máš pravdu tenhle je hezčí."
On se do polibku usměje a rázem jsme spolu v posteli. Ani jsem to nepostřehla. Dneska se na sex necítím. Řekl že mě pochopí tak mi snad nelhal.
,,Lukasi dnes prosím ne."
,,Dobře promiň."
Sednu si a on leží pode mnou na břichu. Vidím tam jeho jizvy od bičování. Sáhnu mu na ně a padají mi na něj slzy.
,,Ty brečíš Rose?"
,,Pořád tam máš ty jizvy."
,,Nevšímej si toho hlavní je že jsme spolu ne?"
,,To je. Jen jsem ti chtěla říct že jsme na zítřek domluvené s Amandou. Půjdu k ní."
,,Dobře."
Štve mě že mu musím lhát. Domluvené přece nejsme. Za to co mu udělala jí zabiju, ale dokážu to? Nejspíš ne. Je ale pravda že nebyla nikdy moje kamarádka z její strany. Je to jen mafiánka a ty nemají city. Chtěla mi po celou dobu jen ublížit. Proč by mi ale dávala a nechala těch 6 miliard peso? Nebo proč mi pomohla? Byla jsem jenom normální turistka a ona mě hnedka nabídla jestli nechci být mafiánka a jestli od ní nechci vycvičit. Mafiánky přece nejsou takhle přívětivý k cizincům. Ne? Musím se ji na všechno zeptat. Ráno si musím nabít moji zbraň. Dát si jí do kapsy a jít. Lehám si a usínám. Ráno se probouzím. V domnění že Lukas ještě někde spí. Nabíjím zbraň a najednou Lukas vyjde z koupelny. Vykulí na mě oči, protože jsem si nabila plný zásobník.
,,Co to děláš Rose?"
,,No jsme s Amandou mafiánky ne. Třeba si půjdem někam zadovádět."
,,Ty mě chceš pod vést?"smutně na mě kouká.
,,Ne myslím zabíjet a tak."
,,Aha."
Rychle se ocitám u Amandina domu kde na sebe míříme pistolemi. Z ničeho nic se ozvou 2 výstřely najednou.
ČTEŠ
Nešťastná láska ♡
RomanceRose má před sebou velmi krásný, krutý ale i naučný život. Jak v něm obstojí? Jak si s ním poradí? To vše se dozvíte když se večtete do mé první knížky. Snad se vám bude líbit. A prosím mi upřímně pište jestli se vám ta knížka líbí nebo ne a jestli...