Seviyor-Sevmiyor

356 91 6
                                    

Selam canlar nabersiniz ☺ Allah iyilik versin 😑 şimdi geçen bölüm için sınırı geçtik ama lütfen okuyanlar vote de verebilir mi please 😊 Ve Bir Günlük Sen-Watpad grubumuz açıldı . Gelmek isteyenler gelebilir ☺ Bence gelin . Yani gelmesininiz eman gelin işte da . Neyse çok güldük başlayalım ağlamaya . Bu bölüm küçük kız kardeşime benden armağan olsun seni çok seviyorum prenses. Kız kardeşimin olmamasına rağmen ilk defa bu duyguyu bana tattırdığın için teşekkürler bitanem .

@Glacial_White_Moon

İpek Can

"Sanırım aşk aptalların mutlu olabildiği dengesinin olmadığı mutsuzluğun dibini gördüğünüz bir oyun . Aşk geldiyse erteleme gibi bir şansınız yoktur. Sen şimdi git sonra gel diyemezsiniz . Aşk bir geldiyse siz ne kadar kovduysanız dahi gitmemişse o aşk canınızı yakacak demektir. Sahi aşk acısı neye benzer nasıl tarif edilir bu ? Kalp üstüne düşmek gibi . Nerede açıldığını bilmediğin bir yara . Aşk . Öyle bencil ve değersiz bir şey ki aslında . Ne sevene yaradı aşk ne sevmeyene. Ne yaşayana kaldı aşk ne de ölene . Sevmeyin! Aşık olmayın! Kendinize telkinlerde bulunun sevmek berbat bir şey sevmek çok kötü bir şey . Sevince ölüyor insan diye bağırın sokaklarda . Aşk berbat bir şey bayım . Acısı daha berbat ama aşk inanın çok can yakıyor . Çok ağlatıyor. Aşık olmayın üstadım aşık olmayın . Aşık olunca çok mutlu oluyorsunuz , her şeye pozitif bakıyorsunuz aşk sizi çok değiştiriyor . Aşkı bir kere tattı iseniz alışıyorsunuz. Ansızın birinin çıkıp gitmesi ile başınıza yıkılıyor dünya . Sol tarafınızda geçmeyen kimsenin kapatamadığı koskocaman bir boşluk . Aşk biter bayım ! Aşk biter üstadım . Bitince sığınırsın kimsenin ulaşmayacağı bir limana . Sığınırsınız acıklı şarkılara . Şarkıların ritmi, sözleri farklı olsa bile . İçindeki çığlık hep aynı . Hep aynı yerden vurar aşk bayım . Aşk bir şey istemez üstadım. Aşk için bir kalp bir tutamda sevgi yeter . Aşk bitince kalp kırar bayım . Aşk bitince bir tutam dahi sevgi bırakmaz üstadım . Sevmek her şeye yetmez bayım! Kusura bakmayın sevmek her şeye yetmez ! Sevgiyle karın doymaz ama; aç olduğunu hissettirmez . Aşk unutturur üstadım. Unutturur . Aileni,evini , işini , sevdiğin yemeği , uyku saatini . Bir kalbin olduğunu bile unutturur bayım ! Aşk yakar üstadım . Kül eder. Aşkta kaybedersin çoğu zaman bayım. İki seçenek vardır aşkta ya küllerinden yeniden doğarsın ya da o küllerde boğulursun . Siz sağ çıkın üstadım . Bir süre kalbinizi hissetmezsiniz ama bir zaman sonra istemsizde olsa çarpar . Eskisi gibi sağlıklı bir ritim olmasa bile yavaş yavaş toparlar kendini . Aşktan kaçın üstadım . Hızlı hızlı kaçın aşktan ama sakın düşmeyin . Kalbimi vermeyim derken baştan aşağı aşka batarsınız . Birini sevecekseniz bile üstadım kendinizden eksiltecek kadar , kendinizden çok onu önemsiyecek kadar sevmeyin . Eğer bir gün birini sevebilecek kadar güç bulabilirseniz kendinizde bayım onu asla ama asla bırakmayın ! "

Kitabın son sayfasınıda okuduktan sonra kapatıp rafa kaldırdım . Dışarı nadiren çıkıyordum. Okula arada sırada gidip geliyordum . Eskisi kadar ezilmiyordum acımın altında . Alışmasam bile acımla yaşamayı öğrenmiştim. Artık eskisi kadar acı vermiyordu nefes almak . Yavaş yavaş alışıyordum alışmak zorundaydım. Günde en az 2 veya 3 kitap bitiriyordum . Hergün ilk önce Batu'yu daha sonra Ezgi'yi görmeye gidiyordum . Sonra ise tüm gün kitaplara gömülüyordum . Yeni okuyacağım kitabı seçmek için kitaplığımda kısa bir göz gezdirerek herhangi birini çektim . Hemen camın yanında bulunan tekli mavi koltuğa oturarak kitabı okumak için kapağını çevirdim . Kapının çalmasıyla dikkatim dağılmıştı . Annem sıcacık gülümsemesiyle içeriye girerek hemen karşımda duran pembe koltuğa oturdu . Elimdeki kitabı görünce ;

BİR GÜNLÜK SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin