Kazanan

83 16 26
                                    

Merhaba umarım keyifle okuyacağınız bir bölüm olur . Öncelikle üzülerek söylemek zorundayım ki YGS sonucum yüzünden bir yıl ara vermek zorunda kalacağım . Ama gidene denk bölüm yazıp uzaklarda planladığım bölümleri yazacağım . Bir vedayı nasıl dillendireceğim ? En ufak bir fikrim yok ama bugüne kadar yanımda olan herkese tek tek teşekkür ederim . Bu kitap bana çok şey kattı . İlk defa yargılamadan insanların sevgisine inandım . İlk defa görmeden birilerini sevdim . İlk defa hiç olmayan kız kardeşim - erkek kardeşim duygusunu tattım . Hepiniz o kadar güzel ve özelsiniz ki ... İçim acıyor şu satırları yazarken ama bir yıl ... Arada elbette geleceğim buraya . Sosyal medya hesaplarım belki olmayacak ama wattpad hesabımdan beni sürekli rahatsız edebilirsiniz . Haydi daha gitmeme ufacık bir zaman kala size bir sürü bölüm yazmam lazım . Sizleri kucak dolusu seviyorum . Umarım birgün bir imza gününde buluşuruz :)

1.5 ay sonra ...

Ezgi KOÇ

'Bugün tam tamına üçüncü ayınızı doldurdunuz . Artık baya kilo aldım , göbeğim de haliyle çıktı . Sizin orada varlığınızı hissetmem o kadar muhteşem bir detay ki ... Bugün cinsiyetinizi öğrenmeye gideceğiz . Ne kadar meraklanıyorum bir bilseniz , kelimelerim kifayetsiz kalıyor. Acaba ikiniz de kız olursanız kime benzeyeceksiniz ? Sabah siz uyanırken o muhteşem manzarayı kaç kez izleyebileceğim ? Ya da erkek olursanız , hele hele de Burak'a benzerseniz . Ben sizinle nasıl başa çıkacağım ? Şaka yapıyorum ! İnşallah babanız gibi , kalbiniz gibi yüzünüzde güzel olur . Kokunuzu ne kadar içime çekebileceğim ? Sizi görebilecek miyim ? Bunların hiçbirini bilmiyorum ama ; siz gelmeden önce bütün her şeyi hazırladık . Odanız , eşyalarınız , kıyafetleriniz tastamam . Bu günlük ben olsam ya da olmasam da 18 .  Doğum günü hediyeniz olarak verilecek size . Sanırım artık size itiraf etmem gereken bir şey var ...
Anneniz , ikinci kez kansere yakalandı çocuklar . Ve güzellerim , bu sefer umut yok denecek kadar azken babanız yanımda . Bilmiyorum bu sefer yıkılan enkazdan sağ çıkar mıyım ? Ama sizin için ve babanız için elimden geleni fazlasıyla yapacağım . Haydi şimdi bügünlük size yazdığım yazılar yeterli . Öyle değil mi ? Şimdi hazırlanıp babanızı aramam lazım . Malum sizin cinsiyetinizi öğrenecek ve size ona göre hitap edeceğiz . Sizleri çok seviyorum . '

Yazdığım günlüğün satırlarını sona erdirirken ; bir yandan da Burak'a mesaj atmaya çalışıyordum . Sonunda zorlanarak da olsa numarasını bulduğumda ;

Kime ;  Adamım ❤

"HEY! Hala bitmedi mi bu şirkette ki toplantı ? Hani rahatsız etmek istemiyorum ama bugün çocukların cinsiyetini öğrenmek için saat 3'de randevumuz var . Gecikme canına okurum canım sevgilim ❤ ."

Mesajı gönderdikten sonra , odama geçtim . Dolabın kapaklarını açarak ; Batu'nun , hediye olarak aldığı elbiseyi giydim . Yaz havası iyice kendini belli ettiği için kalın bir şeyle dolaşmak biraz zor geliyordu . Uzun kumral saçlarımı düzledikten sonra ; salık bıraktım . Güneş kremi sürdükten sonra güneş gözlüğümü de kafama geçirdim . Günlük hayatta pek makyaj yapmayı seven biri değildim . Zaten seven birisi olsam da izin verecek biriyle evli değildim . Belli belirsiz ıylenıer ve rimel çektikten sonra gözlükleri gözüme geçirdim . Ve siyah converslerimi , siyah sırt çantamı alarak salona geri döndüm . Telefona baktığımda bir mesaj gelmişti . Kilit şifresini girerek , mesajı açtım .

BİR GÜNLÜK SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin