Bizden ötesi de varmış !

261 71 27
                                    

Selam canımlar sizin bu kadar aktif olmanız beni yeni bölüm yazmaya  itiyor ☺ 3K olmamıza az kalmış ballar çok teşekkür ederim .  Bu bölüm tüm BGS okuyucularına tek tek ithafım olsun . Sizi çok seviyorum . İyi okumalar .

Bölüm şarkımız :Sezen Aksu - Gitme Dur Ne Olursun.

Burak KOÇ

Bu gece bitirdiğim 8. sigara paketiydi.  Son sigarayı dişlerimin arasında tutarken çakmağı elime alarak sigarayı ateşledim . Dumanını içime çekerken her şey boka sarmıştı.  8 saat öncesine kadar çok seven kız artık sevmiyorum diyordu . Bu kadar kolay mı lan sevmenin bitmesi . Senin hiç canın acımıyor mu Ezgi ? Nasıl bıraktın be beni ? Ben söz vermiştim o papatya yapraklarıyla oynatmayacağıma şimdi sen mecbur ettin beni . Gözlerim kıpkırmızı olmuştu . Mutsuzdum.  Ama olmuyor bak prenses ölemiyorum mutsuzluktan . Bu nasıl düzen lan hayat? Her şeyin bir sonu olduğunu neden en mutlu anımda hatırlatıyorsun ki bana ? O kadar mutsuz olmayı hak eden adam varken dışarda neden ben ? Ne yaptım ki ben ? Kendime hakim olamıyordum . Gözlerimden yaşlar akmaya çalışırken gözlerimi sıkıca kapattım izin vermedim . Olmazdı akamazdı . Ezgi o kadar mutluyken bir tek ben acı çekmezdim . Biten sigaramı küllüğe atarken odamın kapısı çalındı . Uzun süre ses vermedim . Annem içeri girdiğinde  ;

"Canım oğlum ! Burak bu odanın hali ne ? 9 paket sigara içmek ne ? Ne oluyor bak bakayım bana ağladın mı sen ? "

"18 yıldır oğlunun canı ilk kez bu kadar yanıyor . İlk kez böyle yanıyor benim canım anne . Terk etti beni bırakıp gitti . Sevmiyorum dedi be anne . Desene o kadar çirkin mi yüzüm ? Ya da onu koruyamayacak kadar çelimsiz mi duruyorum ordan bakınca ? Sevmiyorum dedi anne . Gözleri yalan diye çığlık ata ata bana yalan konuştuk anne . Sevmiyorum dedi . Bizde olmaz dedi . İkimizi toplasan bir bile etmiyorken biz olamayız dedi . Şimdi ben içmeyeyim de kim içsin ? İçmek bana zarar veriyor belki benim bedenim mahvoluyor ama anne benim kalbim ilk defa bu kadar acıyor ben ne yapayım şimdi ? Sarıldım anne ona kokusunu içime sıkı sıkı çektim . Her aşk aynı be anne . Aşkı yaşamak aynı olmasa bile acısı aynı be anne. "

Annem başını öne eğerek karşımda duran sandalyeye oturdu .

"Bak Burak seven insan bazı şeylerden vazgeçmek zorunda kalsa bile sevgisinden sevgilisinden vazgeçmez. Hep sizin o kızla bir sonunuz yoktu ki . Bu gün olmasa bir gün elbette böyle bir şey olacaktı . Hem o kız oraya yattı yatalı eve uğradığın yoktu . Yemek yeme düzenin bozulmuştu . Uyku düzenini hesaba katmıyorum bile . Böylesi çok iyi oldu . Boşver hem daha gençsin yakışıklısın kimler kimler çıkar karşına ? "

"Kimse çıkmasın karşıma . Ben Ezgi'yi seviyorum o da beni seviyor bak göreceksiniz geri dönecek o bana . Çünkü seven vazgeçse bile kopamaz . Sen neden hala o kız diye bahsediyorsun ? O benim sevdiğim kız . Belki şimdi ayrıldık ama ilerde evleneceğiz biz . Sen bunu bilmesen bile biz ilerde  çok mutlu olacağız . İstersen şimdiden kabul et bu durumu alış.  Çünkü ben sevdiğim kızdan asla vazgeçmem.  O beni istemedi diye gidemem ki hep ama hep yanında olacağım çünkü o benim birtanem . "

"O kız benim gelinim olmaya layık değil ! Ve bu dediğin asla olmayacak Burak ! Olmayacak ! Çünkü o kız kanser hastası. "

"İnan bana bu dediklerimi öyle bir yapacağım ki buna sen bile engel olamayaksın . En azından o kanser hastası senin gibi vicdan hastası değil . Sana ve senin gibi düşünenlere acıyorum . Düğümüzde size de en önden yer ayırtacağım Ayşegül Koç Hanım merak etmeyin . "

BİR GÜNLÜK SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin