fısıltı

356 100 8
                                    

Selam 😀 Nasılsınız bakalım ? Keyifler nasıl ? Tatil nasıl gidiyor ? Oh oh mis mükemmel  . Ee hikaye nasıl gidiyor ? Güzel gibi gibi dimi ?  Ama ben o mesaj atanları yerim ki . Cevap vermek için can atıyorum . Çok mutlu oluyorum hepinizi çok seviyorum . Başlayalım mı? Hadi 😊

                  1 HAFTA SONRA

Burak  Koç

Tam tamına bir haftadır Ezgi'yi göremiyordum . Her an ona bir şey olacak diye ödüm kopuyordu. Geceleri uyuyamıyor sabah olur olmaz hastaneye gidip görmeye çalışıyordum ama her seferinde bir bahane ile geri dönüyordum . Onu öyle görmeye gücüm yoktu . Her gün mesajlaşıyorduk fakat yetmiyordu. Yüzünü görmem lazımdı.  Sesini duymam utandığında kızaran suratını görmem lazımdı . Uzandığım yataktan kalkarak masanın üzerinde duran sigara paketimi açarak bir dal sigara aldım . Camın önüne geçerek perdeyi araladım . Yaktığım sigaranın dumanını içime çekerken tadı genzimi yakıyordu . Yolda gelen geçen herkes çok mutluydu . Yoldan bir çift geçiyordu ve yanlarında tahminen küçük çocuk kızlarıydı.  Küçük kız annesi ile ayni renk kıyafetler giymişti . Aptalca gülümserken içimdeki sıkıntı ile ofluyordum . Aklıma Ezgi'nin hayali aklıma gelmişti . Bu yıl lise sondaydık . Ve tahminen sınavada az kalmıştı . 5 yıl vardı . Ve Ezgi'nin tüm bedenini gün geçtikçe daha çok sarıyordu o illet . 5 dakika sonramızın bile garantisi bile yokken aylar  yıllar sonrasının hayalini kurarak yaşıyorduk . Aklımdaki olumsuz düşünceleri boğarken elime telefonumu alarak tekli mavi koltuğa oturdum . Wİ-Fİ yi etkinleştirirerek Whatsapp'a girdim .
Ezgi'nin adının üstüne tıklayarak mesaj yazmaya başladım .

*"Ezgi nasılsın bakalım nasıl hissediyorsun kendini? "

Şuanda çevrimiçiydi . Mesajımı görmüştü . Bu aralar Ezgi de bir şeyler vardı . Artık benden uzak duruyor eskisi kadar ilgilenmiyordu .

(Siyah yazılar konuşmaları Burak'ın yazdığı yazıları * bu simge ile belirtecegim.  Ezgi'nin yazılarını -  bu simge ile belirteceğim. )

- "İyiyim Burak sen nasılsın ?"

*"Bende iyiyim kelebek sanki bir şeye canın sıkılmış gibi ya da birine kızgın gibisin . Anlatmak ister misin? "

-"Sadece çok daraldım Burak burdan bir şeyim yok aslında . Bir odanın içinde dönüp durmak kapıdan dışarı çıktığında mutsuz bir hayatın seni beklediğini bilmek zor.  Herkes mutsuz bir köşede oturmuş ölümü bekliyorlar . Burda birkaç arkadaş edindim . Belki kızacaksın fakat onlara seni ve hayallerimi anlattım . Aptalca hayal kurma diyorlar . Umut yok Burak burda . İpek'i göremedim iyi mi nasıl bilmiyorum . Asya'yı göremiyorum özledim . Okulu sınıfı arkadaşlarımı özledim . Sen bile gelmedin oysa bana söz vermiştin hiç bırakmayacağım diye . Gelmedin değil mi Burak ? He bir kere bile gelemedin mi ? Bir beş dakikalığına özledim be . Gökyüzü meleklerine fısıldamam bir anlam ifade etmiyor . Her Allahın günü aynı acıyı çekiyorum . Midemi bulandırıyor artık bu lanet ilaçlar . Sana verdiğim söz olmasa dakika durmam şu umuttan yoksun yerde "

BİR GÜNLÜK SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin