Ve İyiler Asla Kaybetmez !

103 15 8
                                    

Merhaba ! Oncelikle uzun bir zamandır olmadığım için beni affeder misiniz ? Sizden özür diliyorum . YGS sınavı , o , bu , şu derken her şey birbirine girdi . Bu bölümü umarım beğenirsiniz . Ve sizden ufacık bir rica daha . Lütfen sınav sonucum açıklanana denk ben ve diğer ygs sınavına giren arkadaşlarım için dua eder misiniz? Birinin aklında ya da kalbinden olmaktan daha güzel bir şey vardır. Duasında yer vermek . Sizi kocaman seviyorum ❤



Ezgi Koç

İhanet ? İhanet nedir ? Bedenen yapılan mı yoksa ruhen mi ? Gizli ihanetler vardır birde elbet . Birini severken , başka birine seni seviyorum diyebilmek midir ? Ya da iki kişiyi bir kalpte barındırır mı insan ? Olmaz elbette ! Gizli aldatmalar sevdiğinin üzerine basmadan çiğnemektir . Ayaklar altına almaktır . Aşkını , sevgisini, gururunu ayaklar altına alıp hiç acımadan ezip geçmektir . Bazen lanet okursunuz . Nasıl bana bunu yaptı ? Ben hak etmedim ! Ona çok güvenmiştim . O zaman usulca durun ve geçmişi düşünün . Birinin canını hiç o denli yaktınız mı ? Birinin kalbini gözlerinizle paramparça ettiniz mi ? Birini aldattınız ya da o kişinin bedduasını aldınız mı ?

Düşüncelerimden karnına giren ağrı ile uzaklaşmıştım . Tam tamına bir haftadır Batu'nun , mektubunda bahsettiği ihanet sesleri yankılanıyordu girdiğim her yerde . Oturduğum koltuktan kalkarak yatağa doğru uzandım . Bir haftadır hayatım çok rutin geçmişti . Bunlara ek olarak arada Burak'la , sahil kenarında yürüyüşler yapıyorduk . Bu bana da bebeklere de iyi geliyordu . Son zamanlarda onlarla konuşmak beni oldukça rahatlatıyordu . Tavana bakarak hafif bir gülümse yerleştirdim yüzüme . Elimi karnına götürerek ;



"Bugün sizinle daha konuşamadık öyle değil mi ? Her geçen gün biraz daha büyüyorsunuz ve bir gerçeğe adım adım yaklaşıyorsunuz . Sizin için endişelenmiyor değilim . Çok iyi olun olur mu ? Hem şimdi , hem de doğduktan sonra çok çok bissürü mutlu olun . Şimdi sizin odanızı hayal ediyorum biliyor musunuz ? Acaba hangi renkler olsa odada ? Nasıl dizayn etsek ? O duvarlara tam doğduktan sonra her ay olmak üzere el izlerinizle rengarenk doldurabilirsiniz . Ama yani etrafı çok kirletmeden . İlerde zaten ikinizden birisi ayrı bir odaya geçer . Ne dersiniz ? Simdiden tartışmayın ilerde halledersiniz . Ya da şöyle yapalım ilk anne diyen o odada kalır ? Tamam bu çok acımasız oldu , kabul ediyorum . Peki o zaman yazı tura atarız . Bu da olmaz . Aman olmadı o odayı biz kullanırız . Ya da üçüncü bir kardeşiniz olacak olursa o . Ama ben düşünmüyorum ikiniz yetersiniz . Ama kızım senin odan kesinlikle muhteşem olacak . Açık renkler hakim olur . Oğlum sende biraz daha koyu renkler tercih ederiz . He olmaz illa açık açık diye tutturursan eline her haftasonu bezi veririm silersin . "






"Aşkım , ne yapıyorsun bakalım burda ? "

Burak , odaya girerek yanıma doğru yaklaştı . Sanırım uzandığım ve elim karnımda olduğu için korkmuştu . Yatağa oturduğunda , ben de doğrulmuştum .



"Bizimkilerle odaları nasıl olsa onları tartışıyorduk . Bir şey yok yani ."




"Ee ? Karar verdiniz mi bari ? "




"Valla en son kızımızın , odasını açık renklerle , oğlumuzun odasını kapalı renklerle hayal ediyorduk . Hatta eğer oğlumuz , ben de açık renk istiyorum derse haftasonları eline bezi verip sileceğini belirttim ."







"Haha ! Ezgi , küçücük çocuğu neden tehdit ediyorsun aşkım ? Peki , bende hayalinize dahil olabilir miyim ? "





Kafamı olumlu anlamda salladım . Burak , yanıma gelerek elini karnıma götürdü .



BİR GÜNLÜK SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin