Doğru Yol

117 18 13
                                    

Merhabalar 💕 bir önceki bölüm için aldığım güzel yorumlar için çok teşekkür ederim . Yorum yaparak asla beni yanlız bırakmayan o 4 kişiye diyecek ve söyleyecek çok şeyim var ama bunlardan en özeli ; iyi ki varsınız ❤ . Bu bölüm sanırım bir önceki bölümlere nazaran , mutluluktan akacak göz yaşlarına işaret . Bazı yerlerde tabiki acı barındıracak ama bunu sadece ciddi ciddi okuyanlar anlayacak . Sizi kocaman çok seviyorum iyiki iyiki varsınız her biriniz . Ve diyorum ki bizim okurlarımızın da bir ismi olsun . Ne dersiniz ? Bu bölüme fikirlerinizi bırakın en beğendiğimi seçip bir sonraki bölüm size aktaracağım . Ay neyse çenem düştü yine başlıyorum bölüme inşallah bol voteli ve  bol yorumlu olur .





Burak  KOÇ

Baba olmak ? Son iki gündür gözüme uyku girmeden düşündüğüm tek konu buydu . Nasıl bir baba olacaktım ? Kızım mı olacaktı yoksa oğlum mu ? Acaba ilerde hangi takımı tutacaklardı ? Kime benzeyeceklerdi ?  Elleri , ağzı , gözlerine her baktığımda Ezgi'yi mi yoksa kendimi mi görecektim ? Sabahın 7'si olmuştu ve yine uyuyamamıştım . Ezgi , bana göre daha düzenli bir uykuya sahipti .  Sürekli artan kusmalar onu halsiz bırakıyordu ve olduğu yerde uyuya kalıyordu . Bugün okula gitmem lazımdı . Uzun zamandır gitmiyordum . Birkaç ders var yazılıp geri dönmeyi planlıyordum . Usulca yataktan kalkarken masumca uyuyan karıma baktım . Yanağına ve alnına hafif bir öpücük bırakarak , sessiz olmaya özen göstererek yataktan kalktım . Lavaboda rutin işlerimi hallettim . Telefonumu alarak derslere bakacaktım ki bir mesaj vardı .

Kimden ; Okul Dekanlığı

"Sayın Burak Koç , üniversitemizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz . Bölüm derslerinize giren Buse  ve Mustafa hocalarınız kaza geçirmiş bulunmaktadır . Uzun bir süre eğitime ara vermiş bulunmakta ve onlar gelene kadar siz değerli öğrencilerimizin size gelecek mesaj ardından okula gelmeniz rica olunur . Hassasiyetizden dolayı  teşekkür ederiz ! Lütfen , bu mesaja geri dönmeyi düşünmeyin . "





Okuduğum mesaja gülmekle yitindim . Bunu yazan kişinin kafası güzel sanırım  . Hayır desen ki ; kaza geçirdiler bir süre yoklar okula gelmeyin . Bunu uzata uzata yazmaktaki amacınız ne ? Mesajın rahatlığı ile sıcacık yatağıma geri döndüm . Ezgi , gittiğimde ve geldiğimde tek fark olarak yüzünü buruşturmuştu . Sanırım midesi bulanıyordu . Yavaşça omzunu itekleyerek ;

"Aşkım , miden bulanıyor sanırım biraz kalk hadi . "


Ezgi , gözlerini açtığı gibi yataktan fırladı . Biraz araştırma yapmıştım bu konu hakkında ; bir sitede yapılan yorumsa cidden hoşuma gitmişti . Birisi soru olarak ;
'Neden mide bulantısı olur ? ' demiş . Tahminen yaşı ilerlemiş olan bir bayan ise cevap olarak ;

'Mide bulantısı böyle şeylerin tuzu ve biberidir . Bebek , size ben varım diye bir mesaj göndererek onu korumanızı ister . Onun varlığını bilmeden yanlış bir şey yapmamanızı ister . Ve size ufak bir mesaj daha verir ; size çok çektireceğim bu da alıştırması olsun .'





BİR GÜNLÜK SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin