Yeniden 👍

82 15 5
                                    

Merhaba ! Nasılsınız ? Oncelikle şunu belirtmek istiyorum ki ; attığınız mesajları gülerek okuyorum . Cidden iyi ki varsınız . Ve siz tosbikler acaba her mesajın sonuna , seni çok seviyorum demeyi bırakmayacak mısınız ? Ciddi anlamda bana destek olduğunuz için çok teşekkür ediyorum . Ve unutmadan diyeyim ; ben de hepinizi kocaman seviyorum

15 gün sonra '

Ezgi Koç

"Ya hayır Burak , o kanepenin rengini beğenmedim . Yani şekli güzel ama yok ya hayır içime sinmedi istemiyorum bunu ben . "

"Ezgi , aşkım neyi varmış bunun ? Bak işte bildiğin normal kanepe daha ne istiyorsun acaba ? "

Ankara'ya geleli bugün üç gün olmuştu . Gelir gelmez yeniden eşya seçimine başlamıştık . İki katlı (dublex ) bir ev tutacaktık , fakat Burak'ın babası bize sürpriz yaparak evi satın almıştı . Bunun için eve uygulayacağımız işlemleri rahatlıkla yapacaktık . İstanbul'da , yorulduğumuz az gelmiş gibi , burda da yorulmaya devam ediyorduk . Artık hamileliğim bir buçuk ayı aşkın bir süreyi geçmişti . Az az kilo almaya başlamıştım . Ve okula devam etme kararı almıştım zaten vaktimin çoğu zamanı acil servisinde geçeceği için sıkıntı olacağını düşünmüyordum . Şimdi de gün içerisinde kaçıncı olduğunu unuttuğum , mobilya mağazasındaydık . Beğenmediğim için görevli , üst katta yeni ürünler olduğunu oraya bakmamız gerektiğini dile getirmişti . Ritmik hareketler ile 17 basamak kadar sonra yukarı kattaydık . Yukarıya çıkar çıkmaz kenardaki beşik takımı dikkatimi çekmişti . İçimdeki heyecan ile o tarafa doğru koşarken bir yandan da Burak'ı , sürüklüyordum .

"Aşkım , ya bunlar çok tatlı değil mi ? Ya ama bunları da alalım mı ? Lütfen ! Ya hadi nolur nolur . "

"Hayatım , hele bir cinsiyetleri belli olsun . Ondan sonra zaten gelip alırız olmaz mı ? "

Moralim bozulmuş ve dolayısıyla da yüzüm düşmüştü .

"Şimdi alsak ? Her ikisini de beyaz alırız olmaz mı ? "

Burak , halime gülerken ben ise ciddi anlamda bu aralar dengemin şaştığına inanıyordum .

"Tamam tamam alalım . Beyefendi, siz listeye bunları da ekleyin olur mu ?"

Görevli olumlu anlamda kafasını sallarken , elinde tuttuğu kağıda 2 adet bebek takımını ekliyordu . Salonda ne açık ne de kapalı bir renk kullanmak istiyordum . Tam ortasını istiyordum . Üst katta gezinirken gözüme takılan L Tipi koltuk takımı ciddi anlamda hoşuma gitmişti . Rengi turkuaz ve yastıkları çiçek deseni mevcuttu . Burak'la , aynı anda ;

"Kesinlikle bu !"

"Kesinlikle bu !"

Görevli aynı anda söylediğimiz için gülerken ben ise aklımda daha başka bir şey var mı diye düşünüyordum . Listeye bir kaç tane daha eşya ekleterek , mağazadan ayrıldık . Bugün en az 8 mağaza dolaşmıştık ve karnım ciddi anlamda çok acıkmıştı . Burak'ı , masum bir bakış attığımda ; gözlerini telefona dikmişti . Bu çocuğun telefondan daha fazla bağımlısı olduğu bir şey yok muydu yahu ?

"Burak , elindeki telefonu cebine koy ve benimle ilgilen . "

Burak , bana aklımdan şüphe edecercesine bir bakış attı .

"Ezgi , yolun ortasında seninle nasıl ilgilenmemi bekliyorsun hayatım ? "

Burak , bunları ard arda sıralarken çoktan elimi tutmuş ve nereye gittiğimizi tahmin etmediğim bir yere gidiyorduk .

BİR GÜNLÜK SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin