AŞK ❤

255 49 20
                                    

Selam canımlar nasılsınız? Allah iyilik versin . 5K olmamıza çok az kalmış emeği geçen okuyan yorum yapan vote veren o güzel yüreklere teşekkür ederim . O zaman yaşasın BGS 🙈 Bu bölüm bana diyen herkese ithaf edilmiştir . İyi okumalar ....

Burak KOÇ

Aşk ? Aşk öyle bir duygu ki ne kabul edip ona bir yer açabilirsin yüreğinde ne de vazgeçebilirsin . Ve aşk öyle bir şey ki ne gelirken izin alır sizden ne de giderken . Aşk bir insanın miladıda olabilir . Ölümü de . Benim miladım kalbimle kavga edip Ezgi'ye hayatıma yer açmamla başladı . Ne ondan kaçabildim ne de vazgeçebildim . Onsuzluğun düşüncesi bile yüreğimi üşütürken ... Derin nefes alarak yaslandığım duvardan kalktım . Gözyaşlarımı gizlemek için kendimi çok sıkıyordum fakat gizleyemiyordum . Buğulaşan gözlerim görmemi engelliyordu . Efeyle göz göze geldiğimizde bana gel işareti yaptı . Anlamsız ve kaybetmişliğin vermiş olduğu acıyla ona doğru yürüdüm . Efe ile bizimkilerin yanından uzaklaşırken aniden duraksadım . Nereye gidiyordum ben ? Üstelik Ezgi yokken artık olmayacakken . Gözlerimden aşkım akarken yumruk yaptığım elimi duvara geçirdim .

"Lanet olsun ! Lan lanet olsun nasıl ? Nasıl gider ? Beni nasıl yarım bırakır ? Efe desene lan . Desene teselli etsene beni ölmedi desene . Niye susuyorsun lan ? Konuşsana . Susmayın be . Allah aşkına susmayın ."

Efe yanıma gelerek elini omzuma koydu . Gözlerinden akan tek bir damla yaşı silerek :

"Ölemez lan . Ölemez olmaz bana kırgın gitti be o . Ne kadar içten sarılsada kalbini paramparça ettim hemde kim için ? Hayatıma üç önce giren kız için . Hem doktoru öldü dedi mi ? Belki kendi sorunları yüzünden öyle ağlayarak gitti . Haydi Burak topla kendini şimdi ağlama zamanı değil gidip doktoru bulacağız . Ve konuşacağız . "

Efe'nin beni kendime getirmesiyle ayağa kalktım . Son kez Burak son kez diren . Eğer kelebek gittiyse işte o zaman boşver dünyayı . İç sesim de olanları onayladıktan sonra derin derin nefes aldım . Yonca Hanım'ı odasını arıyorduk . Efe sağ taraftaki odalara bakarken ben sol taraftaki odalara bakıyordum . Efe beni çekiştirince odayı bulmuştuk . Kapıyı 3 kere ard arda tıklamıştık . İçeriden cılız bir sesle gel sesini duyarak içeriye girdik . Yonca Hanım bizi görünce önündeki resimleri toplayarak sol taraftaki çekmeye tıktı . Boğazıma düğümlenen şey konuşmamı engelliyordu . Efe bana sus işareti yaptı . Konuşmaya mecalim yoktu ki . Efe hafifçe öksürerek :

"Yonca Abla ameliyat nasıl geçti ? Ezgi nasıl ? "

Yonca Hanım kafasını sallayarak derin bir nefes verdi . Bana bakarak konuşmaya başladı :

"Ezgi size belki anlatmıştır. Ben beceriksiz bir doktordum . Aynı hastalıktan sevdiğim adamı kaybettim . Bugün Ezgi'nin ameliyatına girdim . Ameliyat bittiğinde monitöre baktım orada kenarda saat ve tarih vardı . Bugün sevdiğim adamı kaybettiğim gün . O kapalı alan onun hayali ile üstüme üstüme geldi . Aniden ağlayarak çıktım . Ezgi iyi demek istedim ama o his konuşmama engel oldu . Özür dilerim sizden . Hepiniz Ezgi öldü ona bir şey oldu ama o iyi . Ben büyüdüm ama acılarımla yaşamayı öğrenemedim . "

Söylediği sözler kırık kanatlarımı düzeltip tekrar uçmasını sağlarken bir taraftan da bilmem kaç yıldır aynı acıyı çekmişti . Gözyaşlarımı tutarak buruk bir yüz ifadesiyle baktım . Efe bana bakarak :

"Bak ölmemiş Ezgi . "

"Kelebek ,beni bırakamaz be Efe . O beni çok özlemiştir kesin . "

Yonca Hanım bana bakarak :

"Burak , Ezgi iyi olacak ama beklemen lazım . Sabırla bekle . Çünkü bir daha ne zaman yan yana gelip elini tutacaksın bu zamana bağlı . Ve benden sana bir tavsiye onu her görüp ayrılırken sıkı sıkı sarılıp sarmala . İster kavga edin ister ayrılın . Ama her gün her buluşmadan sonra sıkı sıkıya sarıp sarmala . Çünkü bir sabah bir gelirsin o çoktan gitmiş olur ve o sarılmalar , kavgalar ,kokusu sana bir anı kalır . Bir gün anlar geçer ama anılar kalır. Sol yanın öyle bir sızlar ki özlem artar . Her şeyi unutup söküp atarsın ama gece yatağa yattığında o gelir aklına . Kaç yaşında olursan ol kiminle mutlu gibi görünmeyen çalışırsan çalış ama onu ne unutabilirsin ne de onu sevdiğin gibi birini sevebilirsin . "

BİR GÜNLÜK SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin