Selam ☺ sevgili BGS okurlar lütfen dikkat ! Aşırı duygu dolu satılar okuyacaksınız birazdan ...
Hazır mısınız ? Ay valla ne yalan söyliyim bende yayımladıktan sonra okuyup ağlamayı planlıyorum 😂 iyi okumalar sizi seviyorum🙈
1 hafta sonra
Ezgi KÜÇÜK
Birini sevmek dünyanın en zor işidir der şair . Biri tarafından sevilmekse belki de en zoru . Şimdi önünüze iki soru sunuluyor hangisini seçerseniz ? Sevmek mi ? Yoksa sevilmek mi ? Ben sevmeyi seçerim . Uğruna öleceksin deseler yine de yanacağımı bilsem aşktan , aşkı severim . Neden sevilmeyi seçmem ? Çünkü insan hiçbir zaman sevildiğinden emin olamaz . Hele hele karşındaki kişi usta bir oyunculuk yeteneğine sahipse . Gözlerimi kapatıyorum ve hayal ediyorum en baştan . Bir çift göz beliriyor ilk önce rengi fark etmez . Şöyle derin derin anlamlı bakan gözler . Sonra koca bir yürek beliriyor zihnimizde kötülük barındırmayan Allah aşkı ve beşeri aşka yer veren kalbinde . Bir de öyle bir zamandayız ki ; birini seviyoruz sadece birini annemizden , babamızından, kardeşlerimizden daha çok seviyoruz öyle bir büyütüyoruz ki gözümüzde asıl yeri unuttuğumuz için kaybediyoruz en başta . Bize onu kim verdi ? Kim sevmemiz için içimize beşeri aşk oluşmasını istedi . Biz bize verileni , Verenden daha çok sevdiğimiz için kaybettik . Tek duam var şu saatten sonra
"Allah'ım öyle birini çıkar ki karşıma , bana bırakma kararı ben yanlış veririm belki cevap . Hayırlısı çıksın karşıma ve bana gerçek aşkı beşeri aşkla unutturmasın . Tam tamına 1 hafta olmuştu . Ankara'ya geri gelmiştim ordan kaldıkça istemsizce Burak , çıkıyor karşıma . Tutturdu arkadaş arkadaş diye. Demek istiyorum ; "Güle , menekşe desek ; gül yine aynı kokmaz mı ? " Giderken arkadaş kalmak istiyorum onunla . Canı yandığında yanında olmak istiyorum . 1 hafta içinde Yonca Abla ile olduğunca derine inerek araştırmalar yaptık . Gereken tüm testleri yaptık ama bu sefer çıkış yolu yoktu . 3 gün önceki konuşmayı anımsıyorum ;"Ben diyeyim sana 5 ay ama Allah bilir Ezgi . Bakarsın belli olmaz iyileşirsin . Umutsuz olma sen kemoterapilerini düzenli al . Her gecenin bir sabahı vardır muhakkak. "
"Abla bitti işte . 5 ay en fazla olacak hali mi cidden ? En fazla 5 ay ... Bak abla dediğim gibi sen ve ben bileceğiz bir de babannem bilecek . "
Evet ilerlemişti hastalık . Tüm hücrelerime işlemişti . Bunu bilen bir doktorum birde şuanlık babaannem biliyordu . Gerçi duyunca kahrolmuştu fakat ; umrunda dahi olmadığım anneme mi yoksa yanında olmamdan rahatsızlık duyan babama mı diyecektim ? Babanem söz vermişti dedem dahi bilmeyecekti . Okulda olan islerimi halledip donduracaktım okulu . Daha sonra gerekli hazırlamaları yapmak için sahil kasabasında bulunan babannemin evine gidecektim . Zaten son dönemlerde çok kötü olacağım için babaanemde kalacaktım . Ve en önemlisi annem ve babama veda etmeyecektim bunun vebali onları bir ömür vicdanlarını sızlatacaktır eminim . Efe ve Asya ile uzun uzun vedalaşacaktım . Asya'ya bir mektup bırakacaktım yoksa o bana küserdi . Tam 18 yaşına girdiği zaman güvendiğim birine emanet edip vermesini isteyecektim o mektubu . Belki bana kızacak ama illaki hak verecek . Efe , giderken belki son nefesimde Ece ile onun mutluluğunu görmek istiyorum . Ve her şeyden önemlisi intikam ? Senden öyle bir intikam alacağım ki Burak , yıllar sonra dahi adım anıldığı zaman sızın olacağım . Belki gözlerinden birer damla yaşlar akacak . Eski günleri anımsayarak 'çok sevmişti beni her şeyden çok sevmişti fakat ben değerini bilemedim ' diyeceksin . Yıllar sonra ölüm acımı unutup belki karşına biri çıkacak çok düzgün birisi , sonra mezarıma gelip izin alacaksın . Toprağımdan bir avuç alıp kokladığında hâlâ sana olan aşkım kokacak avuçlarında . Mutlu olmak isteyeceksin , her şeyi geride bırakmak ama olmayacak ! Her seferinde gözlerin dolu dolu gezeceksin etrafta . Ağlamaktan yorulacaksın beni unutmak için kendini içkiye vereceksin eminim bundan . Her yudumunda kendini unutup yine beni unutmayacaksın . Omzuna yattığım zamanları anımsayacaksın ellerini sıkı sıkı tutup minik buseler bıraktığım zamanları derin bir iç çekerek küfür edeceksin . Deniz'e , öfkeleneceksin bağırıp çağıracaksın belki o saaten sonra bir kişiyi sevecek kadar güçlü hissetmeyeceksin . Ne denizin mavisi açacak içini ne de pırıl pırıl gökyüzü . Her gün ölmek isteyip nefes aldıkça batacak sol yanına sevgim . Beni üzdüğün anlar gelecek aklına kahrolacaksın . Herkesi bana benzetip yerime kimseyi koyamayacaksın . Telefonu alacaksın eline ne bir mesaj ne de bir arama gelmeyecek benden . Canın yanacak kendinle savaşacaksın . Unutamayacaksınız küçük bey unutamayacak !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR GÜNLÜK SEN
Teen FictionBakın Bayım, Yandım bittim . Öldüm Bayım.Ve ben sizin hiç giremediğim hayatınızdan gidiyorum . Evet bayım özür dilerim sizden evet bana bunca yaptığınız şeye rağmen ... Neden mi ? Eğilin fısıldıyorum, Yaşarken sizi daha çok sevemediğim için . Aff...