Part 26

10 2 0
                                    

Slusajte ovu pesmu dok citate ovaj deo.

#RIPChristinaGrimmie :(

/

Ove noci smo dali obecanje za koje nismo sigurni da mozemo da ga odrzimo, ali smo ipak uradili to. 

Sedimo na ovoj litici i uzivamo u pogledu koji nam ovo mesto pruza, nesvesni za reci koje smo upravo izgovorili i nesvesni za njihovo ogromno znacenje i koliko te reci mogu jednog dana da nas povrede u slucaju da sudbina odluci da nas razdvoji. 

Ali, oboje ne pridajemo zncenje onome sto smo upravo rekli i potpuno se predamo miru i lepoti koje ovo mesto nudi. 

"Znas-" Liam prekine tisinu i ja pogledam u njega koji jos uvek lezi na mom krilu. "-bas mi je drago sto sam taj dan slucajno prosao pored bolnice i odlucio da te utesim, jer da nisam sad ne bi bili ovde." 

Njegove reci vratu secanja koja pokusavam svom snagom da zaboravim, ali nikako ne uspevam u tome. 

"Slucajno? Mozda nam je bilo sudjeno da se upoznamo." kazem mu, zeleci da vise verujem u opciju da ovo nije samo cista slucajnost. 

"Mozda." slozi se Liam. "To nikada necemo saznati."

Bez razlike koliko ja pokusavam da zaboravim nastane koji su se dogodili tog dana, vrlo dobro sam svesna da je sutra 4 meseci od kad sam izgubila Mike-a zauvek. 

Na tu pomisao moje raspolozenje se odmah promeni i nakon par minuta uhvatim sebe kako pitam Liam-a, "Je li mozemo da idemo?"

Liam me pogleda i primeti promenu u mom raspolozenju, "Naravno."

Podigne glavu sa mog krila i ustane i ja uradim isto. Pokupi cebe i podigne me ponovo kako bi me odveo do auta. Ja se nasmejem i poljubim ga u obraz, zato sto nije zaboravio da ne mogu da hodam po travi u stiklama. 

"Jesi dobro?" upita me Liam jednom kada udjemo u auto.

"Da, samo sam umorna." slazem. "Danas sam deset saata pratila Teu po kozmetickim prodavnicama."

"Jel' bio neki popust ili nesto?" upita me i ja se nasmejem na to koliko on dobro poznaje Teu.

"Da imalo je 50% popusta." odgovorim mu. "Ali, posle me odvela na pizzu tako da nije bilo toliko lose."

"Znas nekad mi te stvarno zao kada moras da ides sa Teom u soping." kaze mi i pocne da se smeje.

"Znam, ali sta cu. Ona mi je kao sestra i volim je i moram da je trpim." i ona mi je jedina osoba pored tate koja mi je ostala nakon sto sam izgubila Mike-a, pomislim, ali ne izgovorim to na glasu.

"Nazalost." kaze.

"Nazalost." slozim se.

Ostatak voznje prodje u tisini, dok ja gledam kroz prozor i odlutam u mislima. 

Ni ne shvatim da smo stigli ispred moje kuce dok me Liam-ov glas ne odvuce iz mojih misli. 

"Stigli smo." 

Okrenem glavu prema njemu koji ima osmeh na licu i mali osmeh se pojavi i na mom licu. 

"Hvala ti za veceras. Uzivala sam." kazem mu.

"Drago mi je da jesi." kaze mi Liam i uhvati moje lice i palcem me mazi po obrazu.

Polako doblizi moju glavu njegovoj i ja stavim moje ruke na njegove obraze. Nase usne se dotaknu i tada magija zapocne i sve brige nestanu. Otvorim usta kako bih dozvolila njegovom jeziku da se susretne sa mojim i moje telo se najezi zbog kontakta. 

Poljubac postaje sve strastveniji i strastveniji i ja ga prekinem pre nego sto nas odvede u drugi pravac. 

"Vidimo se." poljubim ga na blic i Liam kaze 'vidimo se' pre nego sto ja otvorim vrata i izadjem iz auta. 

The Heart Wants What It Wants(Liam Payne)Where stories live. Discover now