Nikad nisam pomisljala da ce jucerasnji dan da se tako zavrsi.
Ne znam sta se dogodilo samnom i sta je preuzelo moje telo i um, ali u tom trenutku to mi se ucinilo kao pravilna stvar za uradit i jednostavno se desilo.
Dok Liam lezi na mojim grudima sa njegovom rukom oko mog golog stomaka nastani od juce se vracaju u mojoj glavi i ja osetim kako mi obrazi gore od srama.
Ne mogu da verujem da se to dogodilo. Stavim ruke na lice da prikrijem obraze i mali osmeh koji se formirao.
Do pre nedelju dana sam bila nesigurna u sebe i nesamopouzdana, a vidi me sad.
Ta misla ne pomogne mom pokusaju da prikrijem crvenu boju mojih obraza, kako se oni jos vise zacrvene.
Maknem jednu ruku sa mog lica i pogledam u Liam-a koji jos uvek bezbrizno spava. Stavim jednu ruku u njegovu kosu i pocnem da se igram s njom, dok ga gledam kako slatko spava.
Nakon nekog vremena odlucim da ustanem i da se istusiram pre nego sto se Liam probudi.
Njegova ruka cvrsto drzi moj struk, dok su njegove noge isprepletene sa mojim, tako da oslobadjanje od ove pozicija, a da ne probudim Liam-a izgleda skoro nemoguce.
Polako maknem njegovu ruku sa mog struka i moje telo zamenim sa jastukom. Uspem da nekako izvucem noge iz njegovih i poklonim se samoj sebi, jer sam uspela u misiji oslobodi se Liam-ovog zatvora, bez da probudis cuvara.
Shvatim koliko glupo izgledam trenutno dok se poklanjam samoj sebi sa pobednickim osmehom na mom licu i brzo otrcim u kupatilo kako bih se istusirala.
Dok topla voda tece kroz moje telo ponovo se setim na juce. Na nacin na koji su njegove ruke dirale moje telo, nacin na koji su me njegove usne ljubile i na nacin na koji se brinuo o meni.
Moji obrazi ponovo pocnu da gore od srama i pokusam da odmaknem te misli iz moje glave dok stavljam sampon na kosu i ispiram ga, ali to mi ne uspe.
Tek kad izadjem iz tus kabine shvatim da je sampon bio muski sampon i da cu sada mirisati kao Liam, ali me ne zanima.
Sta vise svidja mi se ta ideja da mirisem kao Liam.
Obrisem telo sa peskirom i malo osusim kosu sa peskirom i pocnem da je cesljam.
Jednom kada je cela osecljana, pokupim je u rep i omijem lice i operem zube sa novom cetkicom koju sam pronasla u kupatilu.
Kada zavrsim sve u kupatilu, otvorim polako vrata kako bih proverila dali Liam jos uvek spava. Kada se uverim da je Liam jos uvek duboko u svojim snovima, izadjem iz kupatila i udjem u njegovu spavacu sobu.
Uhvatim Liam-ovu majicu sa poda, koju je nosi juce i navucem je na sebi. Njegova majica na mom malom telu izgleda kao haljina.
Izadjem iz njegove sobe i uputim se prema kuhinji. Na mom putu tamo prodjem pored dnevnog boravka i moj pogled padne na kaucu na kojem je sve pocelo i evo je ponovo ona toplina u mojim obrazima.
Sta se desava samnom?
Bolje pitanje je sta se desavalo samnom juce?
Ubrzam hod kako bih brze stigla u kuhinji. Jednom kada stignem tamo otvorim frizider i razmisljam sta bih mogla da nam spremim za dorucak.
Nije da znam puno stvari da napravim, jer kuhanje je Teina stvar.
Dobijem ideju za dorucak i izvadim stvari koje su mi potrebne iz frizidera i stavim ih na pult.
Da, pogodili ste, pravim svoje famozne sendvice.
Pocinjem da tiho pevusim neku pesmu dok se krecem po kuhinji i spremam nas dorucak.
YOU ARE READING
The Heart Wants What It Wants(Liam Payne)
Fanfiction"There's a million reasons why I should give you up, But the heart wants what it wants..."