~1 nedelja kasnije
"I sta si mu kupila za 3 meseci veze?" upita me Tea dok obe gledamo neku seriju na TV-u i balavimo nad hot momcima.
Danas je 3 meseci od kad me Liam pitao da mu budem devojka.
"Nista." odgovorim nonsalantno i nastavim da gledam seriju.
Uu, mislim da sam se zaljubila u ovog glumca. Covece, njegovi oci, ahh.
"Molim? Kako mislis nista?" upita me Tea sa povisenim tonom i ja prevrnem ocima.
"Pa tako nista." odgovorim joj i krenem da joj objasnjavam zasto nisam nista kupila Liam-u. "Dogovorili smo se da necemo kupovat jedno drugome poklone osim ako je jedna godina veze. I uostalom koja je poenta u kupovati poklone jedno drugome zato sto ste bili mesec dana u vezi? Kao 'jeej, uspeli ste.' Bravo otkrili ste Ameriku."
Zasto ljudi koji su samo par meseci u vezi, to zovu godisnjicu, zasto ga ne zovu mesecnica?
Ohh, never mind.
Tea me saslusa pazljivo i zagleda se u zid preko puta kauca na kom sedi i zadubi se u misli.
Ja preusmerim paznju ponovo na seriju, dok Tea nepomicno gleda u zid.
"Nekim delo si u pravu." progovori Tea nakon par minuta i ja pogledam u nju.
Pa, ja sam uvek u pravu, pomislim, ali ne izgovorim. Umesto toga posvetim paznju na onome sto Tea govori.
"Ali, nekim ljudima je uspeh da budu sa nekim mesec ili vise dana u vezi." kaze mi i ja se nasmejem.
"Kao, na primer, tebi." kazem joj i ona prevrne ocima.
"Da kao meni, na primer." slozi se. "Mada mogu da se pohvalim da sam sada dva meseca u srecnoj vezi." kaze mi i ja je sokirano pogledam.
Znam da se druzila i izlazila sa Isaac-om, ali nikada mi nije rekla da je pitao da mu bude devojka. I to pre dva meseca.
"Dva meseca? Dva jebena meseca mi nisi nista rekla i krila si od mene da si u vezi?" upitam je zvuceci iznervirano, sto i jesam.
Ne shvatam zasto bi krila to od mene, pogotovo kada je ovako nesto lepo u pitanju.
"Pa mislila sam da si shvatila, zato sto sam skoro svaki dan izlazila sa njim." to nije dovoljno dobar izgovor.
"Znas kad sam govorila da sam vidovita, nisam bila ozbiljna." kazem joj i ona prevrne ocima.
Mislim da obe previse prevrcemo ocima. Preterujemo sa tim ponekad.
"Stvarno? A, ja sam mislila da si stvarno vidovita." kaze mi sarkasticno.
"Svejedno." kazem joj ne zeleci da nastavljam svadju.
Nastavim da gledam seriju, cija je epizoda prija kraju. Propustila sam celi srednji deo epizode. Nije kao da smo je gledale zato sto je zanimljiva. Gledale smo je zato sto je imalo puno hot glumaca.
"Okej trebalo je da ti kazem. Izvini sto nisam. Uz sve kroz sta si prolazila zbog Mike-a i onda sa Liam-om, mislila sam da ti vise i nije toliko bitno sta se desava u mom zivotu." sta?
Nasmejem se na tome, jer ona mora da je luda da misli to.
"Salis se, zar ne? Reci mi da se salis." Tea navedne glavu i pogleda u pod i ja shvatim da ozbiljno misli ono sto je upravo rekla.
"Kad sam izgubila Mike-a da priznajem, bila sam malo odsutna i nije me nista zanimalo, ali zbog Liam-a? Zar stvarno mislis da ce mi neki decko ikada biti bitniji od tebe? Znas da te volim vise od svega i znas da si mi kao sestra i nijedan decko te nikada nece zameniti." kazem joj i ona podigne glavu i pogleda u mene sa malim osmehom na licu.
YOU ARE READING
The Heart Wants What It Wants(Liam Payne)
Fanfikce"There's a million reasons why I should give you up, But the heart wants what it wants..."