~Nobody's P.O.V.
Kao da mu je olaksalo sada kada je na glasu izgovorio izgovorio stvari koje su ga dugo mucile i koje je dugo cuvao u sebi, ali kamen sa srca nece pasti dok sve te reci ne kaze njoj. Najbitnijoj osobi koja zasluzuje da cuje objasnjenje koje cvrsto stoji iza njegovih postupaka.
Olaksalo mu je i kad je saznao da je momak na bazenu koji je bio pored nje, ustvari bio Isaac, ali nije mogao da smiri ljubomoru koja je jos uvek gorila u njemu. Mogao je i njen otac biti pored nje tog dana, ali on bi opet bio ljubomoran na to sto je neko umesto njega zasmejava i pravi srecnu. To je ono sto ga je najvise ubijalo.
Mislio je da treba da je pusti da nastavi dalje sa njenim zivotom, ali srce mu je govorilo da ne sme da je pusti bez imalo borbe. Mislio je da ce biti lako pustiti je da ode i zaboraviti je, ali ispalo je da je to bila najteza koju je trebao da uradi. Mislio je da je to najbolja stvar za uradit, ali shvatio je da je pogresio.
Nije mogao da zaboravi na devojku koja je donela svetlost u njegovom mracnom svetu. Zapalila je svecu kojoj on ne moze da dozvoli da izgori i ugasi se, jer bi se zajedno sa tom svecom ugasio i on.
Nije mogao da je pusti da ode, pre nego sto joj kaze ono sto je tog jutra toliko prizeljkivala da cuje. Trazila je razlog da ostane, a on joj ga nije dao. Odlucio je da joj sve isprica, a onda da ostavi na njoj dali zeli da mu oprosti i primi ga nazad ili ce ga zauvek ostaviti, ali sta god ona odlucila da uradi morao je sve da joj isprica. Sve od pocetka do kraja.
I najbitnije od svega, shvatio je da je voli previse da samo tako odustane od njihove ljubavi. Shvatio je da ne moze da zivi bez nje, jer je jebeno previse voli.
Nije mogao da podnese da gleda nekog drugog, osim njega, pored nje. Cak sama pomisao na to mu je jezila celu kozu i gorila mu dusu sa ljubomorom. Sama pomisao ga je izludjivala. Nije mogao da dozvoli da neko drugi, osim njega, drzi njene ruke, da neko drugi grli i drzi cvrsto u njegovim rukama njeno sitno telo, da njena glava bude naslonjena na necije druge grudi dok zajedno leze u krevetu i spavaju, da neko drugi ljubi njene meke usne, da je neko drugi ima na nacin na koji je samo on imao.
Nije mogao da to dozvoli i nece to dozvoliti sve dok ljubav prema njemu zivi u njoj.
Nikada se za nikoga nije vezao kao sto se sada vezao za nju. Nikada nije mislio da ce pronaci devojku u koju ce se zaljubiti. Hah, pa on nikada nije ni verovao da ljubav postoji, sve dok nije ugledao nju.
Taj dan kada je ugledao ispred bilnice, nije mogao da prodje pored nje, a da se ne osigura da je u redu. Obicno ne bi obracao paznju i samo nastavio svojim putem, ali tada mu je nesto govorilo da mora da stane. Nesto ga je odvuklo do nje.
Kada je prvi put ugledao njeno lice i pored potecenih ociju, crvenog nosa i lica umrljanog sa suzama, mislio je da je ona najlepsa devojka koju je ikada video.
Kada je naslonila glavu na njeno ramo, imao je neki osecaj u stomaku koji nikada ranije nije osetio. Na pocetku nije sta taj osecaj znaci, ali kako je sve vise vremena provodio s njom i kako je sve vise i vise upoznavao, kasnije je shvatio da je taj osecaj ustvari ljubav.
Zaljubio se u nju, a da to nije primetio dugo vremena. Tada je shvatio da prava ljubav postoji, a sada je shvatio i koliko prava ljubav moze da boli.
A, kada je zagrlio jednom rukom i tesio je, osecao se kao da je u rukama drzao ceo njegov svet.
A, sada je polako taj svet ispustao iz ruku.
~Emma's P.O.V
Hodala sam sama po ogromnom New York-u, razgledavajuci grad o kojem sam cula toliko puno stvari, a nikada nisam imala priliku da ga posetim.
YOU ARE READING
The Heart Wants What It Wants(Liam Payne)
Fanfiction"There's a million reasons why I should give you up, But the heart wants what it wants..."