"Kako izgledam?" upitam Teu jednom kada obucem haljinu i stikle.
Tea otvori usta od soka i odmerava me od glave do pete.
Kada smo stigle kuci iz trgovskog centra Tea je odma pocela da me sminka iako je imala jos dosta vremena do vecere i naravno uradila je cuda sa sminkom. Nisam znala sta da obucem i u koji restoran ce Liam da me vodi, pa sam mu poslala poruku i naravno da mi nije rekao u koji restoran idemo, ali reka mi je da obucem neku elegantnu haljinu.
I sada stojim ispred Tee cekajuci njeno odobrenje za crnu haljinu koju sam obukla.
"Prelepo izgledas." odgovori mi Tea nakon par minuta.
"Stvarno?" upitam nesigurna u njen odgovor.
Zastanem ispred ogledala kako bih sama videla kako izgledam i u trenutcima sama sebi izgledam lepo, ali opet na trenutke mi se ne svidja ono sto vidim.
Oduvek sam bila nesigurna u sebe i u nacinu na koji izgledam. Nikada nisam imala dovoljno samopouzdanja da se pogledam u ogledalo i sama sebi kazem da sam lepa.
"Da, stvarno." uverava me Tea i zelim da joj verujem u to sto kaze, ali uvek kad bidim svoj odraz u ogledalu pronadjem nesto sto mi se ne svidi.
"Nije haljina preuska? Nije prekratka?" upitam je ponovo se gledajuci u ogledalu. "Mozda je previse sminke. Mozda sam trebala da uradim nesto drugo sa kosom. Mozda je treba-"
"Mozda uopste ne treba da ides na tu veceru." prekine me Tea i ja pogledam u nju zacudjeno.
"Zasto?" upitam je vec vrlo dobro znajuci odgovor koji cu dobiti na to pitanje.
"Zasto? Mozda zato sto vec ne znam koliko vremena stojis ispred ogledala i uporno trazis neku manu na sebi zbog koje ces se osecati nesigurno kada nemas apsolutno nikakvog razloga za takvo nesto." dobijem odgovor koji sam ocekivala. "Zasto radis to Emma?" upita me sa sada nizim tonom glasa.
"Ne znam. Mozda samo hocu da se dopadnem Liam-u." odgovorim iskreno i koliko god to zvucalo glupo, istina je i ne zelim da to ignoriram.
"Kako mislis da te on zavoli kada ti ne volis samu sebe na prvom mestu?"
To je bilo pitanje koje uopste nisam ocekivala i koe mi nikada nije proslo kroz glavu. I ne zelim da odgovorim na to pitanje, jer je odgovor jasan.
Ako ja ne volim samu sebe sa svim svojim manama i vrlinama Liam me nikad nece zavoleti zbog onog sto jesam.
Moja sutnja je dovoljan odgovor na Teino pitanje. Nekada tisina govori vise nego sto reci mogu da urade to.
"Tako sam i mislila." kaze Tea. "I zasto se toliko trudis da se nekome drugome svidis?"
Okrene me prema ogledalu i nastavi. "Sve sto sada vidis tamo bez razlike bile to mane ili vrline, treba da volis. Sve to. Treba da prihvatis samu sebe i svoj izgled i zavolis ga, jer mrzeci svaki deo svog tela te nece dovesti nigde. I nikada ne treba da se trudis i da mislis dali ce se nekome drugome svideti sta nosis i kako izgledas. Nikada. Misljenje drugih uopste nije bitno. Bitno je dali se tebi svidja to sto nosis i kako izgledas u tome. Zapamti to."
I ponovo je u pravu.
Pogledam se u ogledalo i pocinje da mi se svidja ono sto vidim. Ne zato sto ce se Liam-u svidjati ili zato sto Tei svidja, vec zato sto se meni svidja.
Svidja mi se haljina, svidja mi se frizura i sminka i sve mi se svidja.
Nema razloga da se ne osecam udobno u svojoj kozi i da budem nesigurna.
YOU ARE READING
The Heart Wants What It Wants(Liam Payne)
Фанфик"There's a million reasons why I should give you up, But the heart wants what it wants..."