Part 40

8 1 0
                                    


Probuditi se ujutru ususkan u toplom zagrljaju voljene osobe je definitivno najbolji osecaj na svetu. Osecati njegove ruke oko svog tela kako te drze cvrsto blizu njegovog, cak i u njegovom snu, gledati njegovo predivno lice dok mirno spava, osecati njegovo disanje ispod mojih ruku i slusati otkucaje njegovog srca. 

Da, to je definitivno najbolji osecaj.

Iako sam kompletno zarobljena Liam-ovim telom, toliko da ne mogu ni da se pomerim, to mi uopste ne smeta, jer sve ovo trenutno mi je nedostajalo danima. 

Sve ovo sam zamisljala i sanjala, iako sam tada mislila da treba da prestanem to da radim i da ga zaboravim, sve ovo se sada desavalo. Nije imalo potreba da zamisljam ili da sanjam nista. Sada sam imala sve na dohvatu ruke. 

Imala sam ceo svoj svet. 

Gledam u Liam-a koji bezbrizno spava i mali osmeh se pojavi na mom licu. Imam pre hot decka, moram da se pohvalim. 

Polako podignem svoju ruku prema njegovom licu kako bih mu odmakla par pramenova kose sa lica. Moja ruka osane na njegovom licu nezno ga mazeci palcem po obrazu, pazeci da ga ne probudim. 

Ne znam koliko je vremena proslo kako sam se probudila i posmatrala Liam-a, kad se on konacno probudio. 

"Svidja ti se to sto vidis?" upita me Liam sa njegovim jutarnjim hot glasom na cemu moje srce pocne nenromalno brzo da kuca u mojim grudima. 

"Pfff, videla sam bolje." kazem mu i odmaknem svoju ruku sa njegovog lica, ali je on odmah uhvati i vrati gde je bilo. 

"Nastavi sa tim." zamoli tiho, a onda se zlocesti osmeh pojavi na njegovom licu i upita me, "Mhm, kao na primer?"

Nastavim da mazim njegov obraz lagano prstima, dok razmisljam o odgovoru na njegovo pitanje. 

"Ima ih puno. Moram da otvorim Instagram i potrazim ih u ljude koje pratim, jer ne mogu svima da upamtim imena." odgovorim mu i njegov zlocesti osmeh odmah nestane. 

Dvoje mogu da igraju ovu igru, Liam. 

Pomislim, dok se sada zlocesti i zadovoljni osmeh pojavi na mom licu. 

"Daj mi tvoj mobilni." kaze mi ozbiljno i ja ga zbunjeno pogledam. 

"Molim? Zasto?" upitam, gledajuci ga zacudjeno. 

"Kako bih unfollowao sve te idiote koje pratis na Instagramu." kaze mi i ja se jedva uzdrzim da ne pocnem glasno da se smejem.

Ljubomora cini cuda.

"Hej." udarim ga po ramenu. "Svi igraci Real Madrid-a nisu idioti." kazem mu, pretvarajuci se da sam ljuta sto ih je uvredio.

Okej, bila sam malo ljuta.

"Auc, to je bolelo." kaze mi stavljajuci njegovu ruku na mestu na kojem sam ga udarila. Drago mi je da jeste. "Pratis sve igrace Real-a?" upita me sokirano. 

"Naravno da ih pratim." kakav bi to fan bila kada ih ne bih pratila?

"Wow, imam najbolju devojku na svetu."

"Naravno da imas. Trebao bi da se osecas privilegovano. Ne moze svako mene da ima." previse samouverena, ha Emma?

"Samo ja mogu da imam tebe. Niko drugi." izgovori tiho, uhvati moje lice njegovim rukama i poljubi me lagano. 

"Samo ti." potvrdim mu. "A, sada me oslobodi kako bi nam napravila dorucak."

"Jos pet minuta." kaze mi, grleci me njegovim rukama cvrsto i drzeci me blizu njemu, ostavljajuci male poljubce na mom vratu. 

The Heart Wants What It Wants(Liam Payne)Where stories live. Discover now