"Raskinuli smo." kazem Tei kada se vratim kuci i ona pocne da me ispituje za proslu noc.
Pre nego sto sam dosla kuci, bila sam u parku pored jezera kako bih ostala sama i razbistrila misli.
Premotavala sam njegove reci u mojoj glavi iznova i iznova i svaki put su me sve vise i vise zbunjivale.
Rekao je da me voli i da sve ovo nije bilo laz, niti igra. Trazio je da mu verujem u reci koje nije mogao da objasni. Rekao je da mora da uradi to da bi me zastitio, ali od cega?
Ili, od koga?
Nista mi nije bilo jasno i to mi uopste nije pomoglo kako bih mu stvarno poverovala u sve.
I zato mu i nisam poverovala.
Kako verovati nekome ko nije zeljan boriti se za tebe?
Da su sve te reci bile istina, uradio bi sve da me zaustavi i dokaze mi istinu, ali nije uradio nista. Nije niti pokusao da mi uhvati ruku i kaze 'Molim te, ostani.' Nije uradio nista i to mi je dokazalo da je sve bilo laz.
Sve u sta sam verovala je bilo laz.
I mozda je bolje ovako. Mozda je bolje da smo odvojeni.
Pokusala sam da se utesim sa tim recima, ali sam duboko u sebi znala da sam bolja samo sa njim.
"Molim? Sta? Zasto? Sta se desilo? Sve je bilo super i bili ste sretni." kaze mi Tea gledajuci me sokirano, kao da ne moze da poveruje u te dve reci koje sam joj rekla.
Ja ne kazem nista samo se okrenem i krenem prema mojoj sobi. Tea krene zamnom odlucna da sazna sve.
"Zasto ste raskinuli? Jeli on nesto uradio"?? Jeli te.." zaustavi se Tea i udjemo u moju sobu.
Ja sednem na krevetu i pogledam je. Izgleda ljuto, vrlo ljuto.
Sedne pored mene i nastavi nedovrseno pitanje." Jeli te prevario? Ubicu ga ako jeste."
"Nije, ustvari ne znam." odgovorim i ona me zbunjeno pogleda.
"Kako mislis ne znas? Zasto ste onda raskinuli?" upita me i ja uzdahnem.
Nisam spremna da premotavam celo jutro ponovo u mojoj glavi, ali ako joj ne objasnim sve sad nikada me nece ostaviti na miru.
Naslonim se na zid pored kreveta, udahnem duboko i spremim se da joj sve ispricam.
"Juce je dosao i odveo me kod njega u stan.." Tea me pazljivo slusa dok joj ja pricam za jucerasnju veceru i kada mi je prvi put rekao volim te, izostavljajuci deo kada smo spavali zajedno. "Ujutru kada sam ustala sve je bilo savrseno. Spremila sam nam dorucak, gledali smo neki film i onda je on otisao u kupatilo, a ja sam otisla da se obucem. Kada sam krenula da izadjem iz njegove sobe, stigla mu je poruka. Pogledala sam u telefon i procitala poruku u kojoj je pisalo, 'Jesi raskinuo s njom vec?'. Kada je izasao iz kupatila i pitala ga da mi objasni o cemu se radi samo je rekao da ne moze da mi sada objasni, da me voli, da moram da mu verujem i da mora da raskine samnom kako bi me zastitio."
"Zastitio od cega?" upita me Tea zbunjeno.
Slegnem ramenim i tiho kazem, "Ne znam."
"Nista mi nije jasno." kaze mi Tea.
"Ni meni." kazem i onda tiho nastavim, "Sto je najgore od svega juce smo spavali zajedno."
"Zasto je najgore? Pa i tu ste par puta spavali zajedno." kaze mi Tea neshvacajuci o cemu joj govorim.
"Ne na taj nacin." kazem joj i ona me pogleda zbunjeno, a onda oci pocnu da joj se polako otvaraju od soka kada shvati o cemu joj govorim.
"Sta?Kad?Kako?Kako se to dogodilo? Ispricaj mi sve." izgovori uzbudjeno i ja prevrnem ocima.
YOU ARE READING
The Heart Wants What It Wants(Liam Payne)
Fanfiction"There's a million reasons why I should give you up, But the heart wants what it wants..."