~Liam's P.O.V
Sledeci dan.
Prvi put u dve nedelje sam mogao da mirno zaspem uvece i da se ujutru probudim osecajuci se upotpunjeno i sretno. Vratiti Emmu u svoj zivot je uspelo da potpuni prazninu koju sam imao u sei kada sam raskinuo sa njom i da osvetli tamu u kojoj sam ziveo nakon tog dana.
Bolelo je. Te dve predugacke nedelje su bolele previse, ali bio sam uplasen. Nikada ne bih mogao da oprostim samom sebi da joj se nesto dogodilo. Ne bih mogao da zivim sa sobom, da znam da sam ja razlog zbog kojeg se njoj nesto dogodilo. I zbog toga sam raskinuo sa njom. Kako bih je zastitio.
Ali, kada sam cuo da je Jack ponovo u zatvoru kao da mi je pao kamen sa srca. Onda sam odmah krenuo kod nje da joj sve objasnim, ali bilo je prekasno. Ona je vec u otisla New York.
Gde je upoznala famoznog Nate-a.
Ljubomora bi bila premala rec za ono sto sam ja osecao kada mi je rekla o njemu. Hteo sam da tada uhvatim avion, odem u New York i kazem mu da odjebe od nje, jer je ona samo moja. Ali, to bi bilo glupo, zar ne? A, i uostalom verujem joj i znam koliko me voli i znam da je samo moja onoliko koliko sto sam i ja samo njen. I znam da nemam razlog da se brinem oko nekog decka kojeg je upoznala.
Zovite me ljubomornim i posesivnim, ne zanima me. Ne dam ono sto je moje.
I sada lezim u krevetu nestrpljivo cekajuci da zazvoni na vrata i da je vidim. Znam da je bila tu pre manje od 24 saata, ali svejedno mi fali kao da je nisam video mesec dana.
Umesto zvono vrata, zacuje se zvono mog telefona i bez da vidim ko me zove, odgovorim na poziv, misleci da je Emma, "Dobro jutro, ljubavi."
"Dobro jutro i tebi, ljubavi." umesto Emminog neznog glasa, sa druge strane veze cujem Harry-ev dosadni glas.
"Ugh, jebi se Styles." kazem mu iznervirano, ali znam da on zna da to ne mislim stvarno.
"Jesam, ne brini." nisam morao da saznam tu informaciju. "Nego vidim neko se pomirio sa njegovom voljenom."
Zadovoljni osmeh se pojavi na mom licu kada izgovori te reci.
"Tvoj vid je savrsen, brate.
"Wow, mora da si je veza i drzao joj noz uz vrat kako bi ti oprostila, jer ne vidim drugi razlog zasto bi ponovo bila sa nekim ruznim kao ti." prevrnem ocima na njegove reci, ali na neki nacin uspeje da me nasmeje.
"Mozda sam ruzan, ali bar nisam sam i usamljen kao ti." uzvratim i kao odgovor od Harry-a dobijem tisinu.
Da li je moguce da je famozni Harry Styles ostao bez reci? Koji je dan? Koliko je saati? Ovo mora da ide u istoriju, jer se ovo nikada pre nije dogodilo. Ovakve stvari se desavaju samo jednom u zivotu.
"Svejedno, covece, svejedno." kaze nakon par trenutaka tisine i ja potapsem samog sebe po ledjima, ponosan sto sam uspeo da Styles-a ostavim bez reci. "Nego pricaj mi sta se dogodilo, kako ti je oprostila?"
Nakon tog pitanja ispricam Harry-u nastane od pre dva dana. Kazem mu kako se pojavila na vrata mog stana i kako sam ostao u soku kada sam je video. Kako sam joj se izvinjio, te joj objasnio zasto sam to uradio i objasnio joj zasto je Jack zeleo da mi se osveti. Verovatno jos uvek zeli da mi se osveti, ali posto je u zatvoru nece moci da uradi to. I na kraju mu ispricam kako mi je oprostila i kako smo ostatak noci proveli jedeci pizzu i gledajuci Lord of the Rings. Ono sto se desilo nakon toga je bilo izostavljeno iz ove price. Harry ne mora da zna sta se posle dogodilo. To je nasa mala tajna.
"Pa, drago mi je da si se konacno pomirio sa njom, jer da nisi pretvorio bi se u zivog mrtovca, bukvalno." kaze mi Harry, nakon sto zavrsim sa mojom pricom i nasmejem se na njegove reci jer znam da bi postale istina da mi Emma nije oprostila. "A, i drago mi je da bar jedan od nas ima srece u ljubavi." doda, ali ovaj put njegov glas se promeni od srecnog u ruzan i znam da se nesto dogodilo.
YOU ARE READING
The Heart Wants What It Wants(Liam Payne)
Fanfiction"There's a million reasons why I should give you up, But the heart wants what it wants..."