DUMAN

393 47 32
                                    

Kitap kesinlikle kopyalanamaz,kurgusu izinsizce alınıp başka kitaba uyarlanamaz.

Sessiz çığlıklar eşliğinde attığı adımları,kulak dolduran sükunetle karşılıyordu genç adam.İnsanların yaşadığı zannettiği hayatının sonunun olmadığını başından beri ezberlediği şiir misali iyi biliyordu.Belki de bu yüzden,insanlardan nefret ediyor,yaşamlarının sonunun geldiğini bilinçlerine haykırıyordu.

Genç kız,asaletiyle ve her zamanki endamıyla yürüyordu adama.Bedeni,çoğu kişinin iç geçirerek baktığı cinsten olsa da yüzündeki masumlukla harmanlanmış güzellik,bakanın gözlerini alamayacağı türdendi.Genç adam,istifini bozmadan geldiği ilk günden beri ölümünü düşlediği genç kızın,zihnine girme planları kuruyordu.

Sessizlikle önünde beliren kızın yüzüne uzunca baktı.Belki de bu gece son nefeslerini veriyordu karşısında.Adam önemsemedi ve zihnine giriş yollarını belki de milyonuncu kez denedi.Kız,bir kez daha adamın ne yaptığını fark ederek gözlerini yumdu ve bedenini esir alan dumanla nefesini koyverdi.Adam,bir kez daha başaramamanın verdiği sinirle kızın bileğini kavrayarak sırtını soğuk duvara yasladı.

Kız,sırtına batan taş duvarın acısından öte,bileğindeki pranga misali acıtan parmak boğumlarına takılı kalmıştı.Gecenin karanlığında,gözleri okyanusları Şah'a kaldıracak netlikle gürleyen dalgalı gözlerine baktı.Birkaç tutam saçı önüne düşünce genç adam,istemsizce rahatsız oldu ve bileğindeki elini usulca bırakarak,kızın yüzüne düşen asi tutamları kavradı.Kız,irkilse de sesini çıkartmayarak,adamın saçını önünden çekişini izledi.

"Duman,bir gün Azrail'in olacak ve ben de,o anı zevkle izleyeceğim."dedi korkutucu bir ses tonuyla genç adam.Kız ,kaşlarını olağanca çattı ve yanağında sarkan adamın elini kavradı.Adam,genç kızın yaptığı davranış karşısında buz keserken kız söze başladı.

"Her Duman'ın altında onu hiçliğe savuran bir ateş vardır.Eğer ben Ateş isem senin Duman'ın bensiz var olamaz."dedi genç kız netlikle.Kavradığı eli korkusuzca bıraktığında bu sefer kaşlarını çatma sırası adamdaydı.Kız ona söz tanımadan hızla hapsolduğu bedenden ayrıldı ve gecenin karanlığında gözden kayboldu.

Kapak tasarımı için @Designerr 'e teşekkür ederim.

14.01.2017

DUMANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin