➰Yeni Yıl➰

145 36 21
                                    


İyi okumalar...

Bedenim içerisinin sıcaklığıyla kavrulurken,beynimden silemediğim ürperti kanımı donduruyordu.Gözlerim,belki de milyonuncu kez ona çarpıp başka yöne savrulurken,üzerimdeki ince kumaş parçasının yırtılarak beni savunmasız bıraktığını zannediyordum.Tırnaklarımı bastırdığım etim,düz çizgiler halinde iz bırakarak yanıyordu.Midemin bulantısı,içime çektiğim alkol kokusundan ziyade onun varlığıydı.

Verdiği görev,akla mantığa sığmaz derecede imkansızken,itirazlarıma kulak tıkayarak öylece çekip gitmişti.Şimdi ise bir şey olmamış gibi uç köşede oturmuş,yaptığım her hareketi beynine dokur gibi izliyordu.Bu,avını gözleyen avcıdan ziyade düşüncelerime sızmaya çalışan katil ve ona bakamayacak kadar midesi bulanan,öldürdüğü kızın tek varlığı olan kardeşiydi.Gözlerim odağına bir kez daha çarptığında kaşlarını çatmış,deri koltukta hafif kayarak bir bacağını ileriye uzatırken diğerini diz hizasından kırarak erkeksi bir şekilde üzerine atmış,elindeki kehribar rengi sıvının doldurduğu cam bardağıyla dikkatle izliyordu.Bu şekilde izlemesi kaşlarımı çatmama sebep olduğunda kafamı başka yöne çevirmiştim.

"Ellada'sız asla."dedi Alina yanıma gelerek.Dans etmekten ter içinde kalmış,onca saat uğraştığı saçları bozulmuştu.

"Ne?"dedim anlamayarak.Masada tek ben oturuyordum ve açıkcası bundan rahatsız olmuştum.Neden onlara uyum sağlamak yerine midemi bulandıran adamla göz göze geliyordum?

"Yılbaşı oyunu oynanacak ve sen de katılıyorsun."dedi Kumsal ellerini çırparak.İlk defa duyduğum oyun karşısında belirsizlikle onlara bakmaya devam ettim.Elimden tutarak hızla beni kaldırdıklarında,üzerimdeki elbiseyi olabildiğince aşağı çekmeye çalıştım.Şunu kabul etmeliydim ki ne kadar çekersem de olmuyordu ve kendime bu işkenceyi daha fazla yapmamalıydım.

"Haydi,başlıyor."dedi peşlerinden ilerlerken.Ortada bulunan iki kişi ellerindeki kutuyu,çevrelerini saran kalabalığa kaldırarak gösteriyordu.Herkes heyecanla beklerken yeşil saçlı adam,söze başladı.

"Bildiğiniz gibi yılbaşı oyunu başlıyor.Kısaca özetlersek siyah kutudan çekeceğim erkek ve gri kutudan çekeceğim bir bayan,gecenin dansını bizlere sunacak.Juriler her zamanki gibi,değişmedi."dedi ve gri kutuya elini daldırdı.Kazanılırsa ne olacaktı?

"Ellada Korol."dedi adam kalabalıkta bakışlarını dolaştırarak.Gözlerim irileşirken bunun bir şaka olduğunu söylemelerini istiyordum.Kimse bu ismi tanımadığı için etrafa bakınırken,Alina beni öne ittirerek bir adım atmamı sağladı.Sessizlikle harmanlanmış mekanda çınlayan topuk sesim,utançla başımı eğmemi sağlamıştı.Bu bir adım,çevrede dolaşan tüm bakışların benim üzerimde toplanmasına ve yeşil saçlı adamın da beni yanına çağırmasına neden olmuştu.

"Hayır."dedim kafamı iki yana sallayarak.Dans etmek,tanımadığım kişiyle dans etmek kesinlikle bana göre değildi.Herkes şaşkınlıkla bana odaklanmış,ağzımdan dökülen tek kelimenin esiri olmuştu.

"Bu,kurallara aykırı."dedi adam.Yeşil saçlarından tutarak kafasını elindeki kutuya vurmak ve benim geldiğimden bu yana kurallara uymadığımı ona bağırmak istiyordum.Omuz silkerek benim için önemsiz olduğunu belirttim.Hiçbir güç beni herkesin gözü üzerimdeyken,tanımadığım bir adamın elleri üzerimde dolaşırken dans ettiremezdi.

"Küçük hanım,lütfen buraya gelin."dedi adam biraz daha sert bir tonla.Pekala bunu o istemişti.Yavaş adımlarla yanına vardığımda yüzünde oluşan sinsi sırıtmayı biraz daha sürdürmesini bekledim.O,bana Zafer kazanmış gibi bakarken kafamı yana eğerek elindeki kutuyu aldım.Şaşkınlıkla bakarken önemsemeden bir isim çektim.Siyah kutudan çıkan elim,elimdeki beyaz kağıda kazınmış olan ismi saklıyordu.

DUMANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin