İyi okumalar..."Duman kızlarını ne zamandır biz varken dışarı çıkartıyorsun?"dedi Nefes erkeği.Gözleri üzerimden bir saniye olsun ayrılmazken,sorusu yanı başımda öfkeyle soluyan Karer'e idi.Uzun boylu ve en az Karer kadar yapılı vücudu vardı.Sarı saçları,kahverengi gözleriyle tezattı.
"Bu seni ilgilendirmez."dedi Karer tıslamaya benzer bir sesle.Yanımda soluklanan bedeni,öfkeden alev alev yanıyordu.Gözlerim omzumun üzerinden onu bulduğunda,doğrudan Nefes erkeğine baktığını fark ederek yutkundum.
"O halde kız bizimle."dedi ciddiyetle.Bakışlarım ilk defa gördüğüm adama dönerken,Nefes erkeklerinin başı olduğunu idrak edebildim.Karer nasıl burada sözü geçen biriyse,karşımdaki adamda onun gibi yetkili biriydi.
Her ne kadar burada durmak bana işkence gibi gelse de başka bir yere gitmek istemiyordum.Nefes denilen o yere gitmek,ablamın katiline uzak olarak intikam alamama anlamına geliyordu.Yeni tanıştığım arkadaşlarımla,Mira'yı kurtarma planları da imkansız olacaktı.
"Hayır."dedim kendimin bile tanıyamadığı net bir sesle.Güçsüz çıkması Korktuğum bir konuyken bu denli sert çıkması,karşımdaki adamı şaşkına çevirmişti.Gözleri zaten üzerimdeyken,bakışları başka bir boyuta ulaşmıştı.
"Bu,kurallara aykırı."dedi adam çenesini sıvazlarken.İçimdeki sinsi kız bu söze kahkaha atarken,masum olan taraf ise zaten kurallara uymadığımdan karşısında olduğumu söylemek istiyordu.Kurallar diye bahsettikleri o maddelerden,haberim olmadığı gibi uymayacağım da bir gerçekti.
"Dışarıda olması da normal değil zaten."dedi Karer dişlerinin arasından.Gözlerim ona kayarken kendime engel olamayarak,bana bakan sinirli yüzünü inceledim.Bu denli sinir olması,sözünün dinlenmediğindendi.
"Peki ya O'ysa."dedi adam düşünceli bir sesle.Gözlerim tekrar adamı bulduğunda bu sefer doğrudan Karer'e bakıyordu.Bahsedilen ve aranan kişiden söz ediyordu.Benim o kişi olmam imkansızdı.
"İmkansız."dedi Karer.Her ne kadar bakmasam da omuz silktiğini,koluma değen ellerinden anlayabiliyordum.Adamın gözleri tekrar beni bulduğunda bir müddet yüzümü inceledi.Sanki,ip ucu arıyor ve hiçbir detayı kaçırmak istemiyormuş gibi.Rahatsız olarak başımı başka yöne çevirdim.
"Pekala."dedi yavaşça.O,giderken arkasından bakmakla yetindim.Islık çalarak diğer Nefes erkeklerinin de yanına gelmesini sağladı.Hepsi geldikleri yoldan geri dönerken,göz ucuyla Karer'e baktım.
"Eve git."dedi sinirle.Vücudumu ona döndürerek sormak istediklerimi dile getirdim.
"Neden benim aradığı o kişi olmamla sana soru sordu?"dedim başımı kaldırıp ona bakarak.Kafasını biraz daha eğdi ve gözlerime öfkeyle baktı.
"Senin o kişi olmadığını bildiği için."dedi sakinlikle.Ses tonu ve bakışları birbirlerine zıttı.Elimi belime koyarak,kaşlarımı çattım.
"Ama soru sordu."diye direttim.Ben de biliyordum o kişi olmadığımı fakat neden böyle bir şey demişti?
"Kendin de söylüyorsun,sordu.Yani sen o değilsin."dedi.Tamam belki de fazla uzatıyordum.İlk defa gördüğüm bir adamın,laflarına takılacak kadar bilinçsiz değildim.Hem ben olsam dediği gibi götürürdü.
"Pekala."dedim yanından geçip,evin yolunu tutarak.Bir an önce eve gitmeli,Mira ile ilgili planlar yapmalıydık.Zaman ilerliyordu ve şansım varsa Karer'in Mira'nın canından daha önemli olan işleri vardı.
~~~~~~~~
"Ağzınızdan çıkanı kulağınız duyuyor mu?"dedi sinirli bir ses tonuyla Aras.Odanın bir ucundan diğer ucuna volta atıyor,söylenen sözlere tezat yorumları yapıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUMAN
JugendliteraturO,insanların hafızalarıyla oynayan tehlikeli adamdı.Bilinç altlarına ölümün sinsi düşüncesini fısıldar,karşılarında kanat çırpan melek gibi büyülerdi kurbanlarını.Katil kavramının dahi masum kaldığı bedeni,ölümün vücut bulmuş haliydi.Onun en kıymetl...