Keyifli okumalar...Hifa Erdem:
"Sizce Ellada bu görevi yapabilir mi?"dedim kuşkuyla.Uzun süredir arabada bir sessizlik hakimdi.Ardımızda ki evde bıraktığımız Karer ve Ellada Birbirlerine oldukça zıt insanlardı.Ona verilecek olan görevi yapabileceğini pek sanmıyordum.Karer gibi bir adama uyum sağlamak imkansızdan bile zor sayılırdı.
Ön koltukta oturan Musab arkasını döndü ve bana eğlenen bir bakış yolladı.Sanki sorduğum soru komikti ve onun gözlerinde parlayan ifade bunu vurgulamak ister gibiydi.
"Fazlasını yapar."dedi kendinden emin şekilde.Musab ve Ellada ne zaman ve nasıl tanışmıştı bir fikrim yoktu.Fakat Musab,Ellada'yı ayrı tutuyor gibiydi.Sanki onda gördüğü bir takım şeyler vardı ve beni uzun zamandır tanımasına rağmen benden daha fazla güveniyordu ona.Musab,ilk izlenimleri doğru olan sayılı insanlardandı.Muhtemelen Ellada ile olan ilk izlenimi,onu bu şekilde düşünmeye itiyordu.
"Karer'in yanında bulundurduğu ilk kız sanırım."dedi Evren kafasını iki yana sallayıp hafifçe tebessüm ederek.Gözlerimi Evren'den çekmedim ve onun da yanında bulundurduğu tek kızın ben olduğunu ona hatırlatmak istedim.Duman erkeklerinin geneli böyleydi.Hayatlarına geçici hevesleri sokmazlardı.Tek gecelik ilişkilerini gün yüzüne vurmaz,aynı kişiyle tekrar görülmezlerdi.Bir Duman erkeğinin yanında sıklıkla aynı kız görülmezdi.
Davetin düzenlendiği şık villaya geldiğimizde arabadan inmiş ve Evren'in koluna yapışmıştım.Çevrede ki kızların Evren'e akıttığı salyalara göz yumacak değildim.Evren göz ucuyla bana baktığında hafifçe tebessüm etmiş,bu duruma alıştığı için ses çıkartmamıştı.Musab ise hemen arkamızda bizi takip ediyor,üzerinde olan hayran dolu bakışların farkına zevkle varıyordu.
İçerisi her ne kadar kalabalık olsa da üst kesim insanlarla doluydu.Kokteyl masalarından birine geçip içeceklerimizi aldığımızda çevreyi kolaçan etmeye başladık.Aradığımız kişi henüz gelmemişti.
"Dosyaların burada olduğuna emin misiniz?"dedim kuşkuyla.Geçen gece Evren'in vurulmasına rağmen adam durumu anlamış ve Ellada'nın peşine düşmüştü.Böyle riskli bir durumda olduğunu bilerek evrak çantasıyla dolaşacak değildi.
"Bu evde bir yerlerde."dedi Evren merdivenlere odaklanmış vaziyette.Üst kata çıkan merdivenlerin başında iki tane koruma duruyordu ve bu Evren'i doğrular vaziyetteydi.
"Sakin olun.O iş bende."dedi Musab korumalardan gözünü çekerek.Kendisine fazla güveniyordu ve egosu Karer'den bile fazlaydı bazı zamanlarda.Ben burada stresten duramazken onların rahatlığı can sıkıyordu.
Etrafta bir sessizlik oldu ve dans müzikleri çalmaya başladı.Sevdiğim türden bir şarkı çalmaya başladığında Evren'in etrafı izlemekle meşgul olduğunu gördüm.Danstan ne anlardı zaten.Gözlerimi devirdim ve yanlarından ayrıldım.Lavabonun ne tarafta olduğunu bilmesem de önümdeki iki kızı takip ettim.Şık olmaya çalışırken gelinin kız kardeşine benzeyen tiplerdendi ikisi de.Tahmin ettiğim gibi lavaboya girdiklerinde peşlerinden ben de girdim.Kabinlerden birine kendimi attığımda benden başka sadece o iki kız olduğunu anlamıştım.
"Sana bahsettiğim adam var ya,"dedi biri diğerine.Kelimeleri uzatarak ve ağzını yayarak konuşuyordu.Kızlara sinir olmaya başlamıştım.
"Mavi gözlü?"dedi diğeri sorar gibi.Bu kız diğerine nazaran düzgün konuşuyordu.
"Evet.O da gelecekmiş bu gece."dedi heyecan akan bir sesle.Kimden bahsettiklerini anlamaya çalışıyordum.Davetlilerin çoğunu tanımasam da mevzuya hakim olmak istemiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUMAN
Teen FictionO,insanların hafızalarıyla oynayan tehlikeli adamdı.Bilinç altlarına ölümün sinsi düşüncesini fısıldar,karşılarında kanat çırpan melek gibi büyülerdi kurbanlarını.Katil kavramının dahi masum kaldığı bedeni,ölümün vücut bulmuş haliydi.Onun en kıymetl...