18. Jej stan jest krytyczny

95 10 3
                                    

Tego dnia, miałem naprawdę świetny humor. Brandon namówił mnie, bym zapisał się do drużyny koszykarskiej, więc wybrałem się na eliminacje. Trener widząc, na jakim poziomie są moje zdolności, praktycznie od razu przyjął kandydaturę, którą zgłosiłem. Poza tym, nauczyciele nie zrobili żadnych niezapowiedzianych kartkówek, a ja praktycznie nic ostatnio się nie przygotowywałem na lekcje, więc uszło mi to na sucho. 

Ta data była również radosna dla Connora, ponieważ Marie zgodziła się zostać jego dziewczyną. Cieszyłem się, że tak potoczyły się ich losy. Już od momentu, kiedy pierwszy raz zobaczyłem tą dwójkę razem, podejrzewałem, iż w ten sposób się to zakończy. 

Wychodząc ze szkoły, czułem się autentycznie szczęśliwy. Tak, jak przez ostatnie trzy tygodnie, zmierzałem do mieszkania Loreine. Przyzwyczaiłem się do tego, że to u niej spędzałem popołudnia i naprawdę mi to odpowiadało.

Uśmiechnąłem się do siebie i włożyłem słuchawki do uszu. W rytmie piosenki "Alone Together" zespołu Fall Out Boy, kroczyłem w stronę mieszkania czerwonowłosej. 

Nagle utwór przestał grać, a ja spojrzałem na ekran. Wyglądało na to, iż dzwoniła Lor, co wydawało mi się  podejrzane, gdyż ona zawsze wysyłała wiadomości. Pełen obaw, odebrałem przychodzące połączenie. 

– Halo? 

– Witam, z tej strony doktor Jordan Thompson. Panna Loreine Smith miała wypadek. Leży w Saint Joseph's Hospital. Jej stan jest krytyczny. Nie wiadomo, czy przeżyje...

Against The Past I-III √Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz