Rozdział 2 - Tracy

258 34 8
                                    

Poniedziałek, 2 luty 2016, godz. 13:55

Zadzwonił dzwonek, a ja szybko spakowałam się i wyszłam z sali.  Liczyłam na to, że nie spotkam Kelly.

Prawdopodobnie wypytywałaby się o przyczynę wyjazdu Josha. Unikałam Jones z tego powodu na wszystkich przerwach. Nie mogłam powiedzieć blondynce prawdy, bo to "sekret" chłopaka i on powinien zdecydować, kiedy (i czy w ogóle) jej go wyjawi.

Oglądając się nerwowo na wszystkie strony skierowałam się do wyjścia. Dziewczyna miała dzisiaj zajęcia dodatkowe z dziennikarstwa, więc kończyła godzinę później, co dawało mi przewagę.

Wyszłam z budynku i udałam się prosto do domu. Nie chciałam jechać autobusem, wolałam się przejść. Wyjątkowo nie założyłam słuchawek. Spacerowałam w kompletnej ciszy, aż do mojej posiadłości.

Wyciągnęłam klucz i przekręciłam zamek. Weszłam do środka, po czym zamknęłam za sobą drzwi.

Dzisiejszy dzień postanowiłam spędzić tak samo jak wczorajszy, czyli na rozmyślaniu i słuchaniu naszego wspólnego wykonania Against the past. Przed tym jednak włączyłam komputer i skype'a na wypadek, gdyby mój chłopak chciał zadzwonić.

Dla niektórych może wydawać się to dziwne, ale dźwięk jego głosu w tym utworze sprawiał, że czułam, jakby był blisko mnie. Jakby wcale nie wyjechał, tylko opowiadał mi o swoim życiu i zapewniał, że wszystko się ułoży. Na chwilę poprawiało mi to humor, ale zaraz po tym uderzała mnie bolesna prawda. Wyleciał do Wielkiej Brytanii  - znajdowałam się w tym pokoju sama.

Stwierdziłam, że nie będę płakać na wypadek, gdyby chciał jeszcze dzisiaj się ze mną skontaktować.

Poszłam do kuchni po kawałek ciasta czekoladowego na rozweselenie. W końcu nie ma to, jak porządny zastrzyk endorfin.

Jadłam spokojnie do momentu, kiedy usłyszałam z pokoju dźwięk przychodzącego połączenia ze skype'a. Podbiegłam do ekranu i sprawdziłam, kto się do mnie dobijał.
Wyświetliła mi się nazwa JoshL687.
"Wreszcie zadzwonił!" - pomyślałam, po czym szybko kliknęłam "odbierz".

Against The Past I-III √Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz