İyilik yapmadık, üstelik denizden çaldık! Vurdumduymaz ruhumuz müşkülün payidarı. Sükunetimiz bizi terk etti feryat figanlarımıza dünya sağır! Şimdi ne olacak ağabey, ben ne yapacağım. Yok ağabey sus sizi de dinlemeyeceğim. İyiye dönmeyeceğim, iki yüzlü yaşamayacağım, neysem o oldum Mevlana çağırır giderim Mevla çağırır yanarım! Gitti ağabey bana verdiğiniz emekler boşa gitti! Gitti ağabey benim iyiliklerim rüzgarla gitti!
Gitti ağabey Sevgi ağabey gitti! Ne ben kaldı bende ne o kaldı bende! Sevgi gitti diye sevgi bitmedi ya Sevgi bitti diye biz bitmedik ya! Bittik değil mi ağabey sizi bilmem ama ben bittim değil mi?
Bir milyon kadarlar ağabey ah ağabey ah atları var! Ben ise bir eşekle...
Yalnızım ağabey, kırahathanelerden çıkmayan, her gün dostlarıyla buluşan, yalnız kalmaktan köpek gibi korkan, köpek kadar yalnızım!
Ciğerlerim ağabey kaburgalarıma batıyor! Kalbim beynime batıyor! Midem her gece sancıda, yo ağabey hamile değilim, belki yeni bi benin sancısıdır bu belki de yeni bir bene hamileyim.
Unutmayın ağabey Forest Koşar, Dostoyevski yazar, Sadri Abi ağlar, Müslüm Abi söyler, sigaralar yanar, kadehler hep kanar!
Yo ağabey bu sakal ideolojik değil yas tutuyorum anla işte! Bir kadın öldü, bir adam intihardan döndü, bir kadın gitti, bir adam bitti, bir kadın ağladı, bir adam duvarlara vurdu, bir kadın özledi, bir Ada'm bir yolu gözledi, bir dağ alev aldı, birkaç masa çatırdadı!
Eyvallah!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Adamın Günlüğü
ParanormalHerkesin filmlik bir hayatı vardır. Birde bu adamın filmine bakın!