ÇAVUŞ KAYIT!

57 5 0
                                    

Beni neden kabul etmedin Müzeyyen? Gökteki yıldızımızı mı beğenmedin, gözlerimdeki çukurları mı? Ciğerimdeki nefesi mi beğenmedin, kokumu mu? 3-2-1 Çavuş Kayıt!

Yavaş yavaş ölüyorum tıpkı herkes gibi, tıpkı portakallar gibi! Kendimi şimdilik mavi olan bir sahafçıya emanet ettim, ruhumu bir buluta... Kelimeler bedenimi alırken ruhum bulutta. 

Yavaş yavaş çıldırıyorum, bilhassa kendimle konuşuyor, sürekli bir yerlerde seni öldürüp mezarında seninle uyuyorum. Hiç konuşmuyoruz, toprağında ağlıyorum. Gözyaşlarım toprağını yeşillendiriyor. Sonra gerçek dünyaya ya dönüp sahte yumruklarla duvara vuruyorum. Sürekli sen giderken bir fırtına koptuğunu düşünüyorum, gözyaşlarım rüzgarlarla tüm coğrafya ya dağılıyor. "Afrika hariç değil". 

Bazen bir kaç kelime de rastlaşıyoruz

bazen bir cümlenin sonunda ki üç noktadan ikisiyiz

bazen bir çay ocağı muhabbetinde tanışıyoruz

Ertuğrul dayı oğlu sen ve ben diyar diyar geziyoruz 

hatta bazen bir dolmuş durağında, bir simit dükkanı önünde, abi şuradan bir öğrenci bir de Müzeyyen sesinde...

Sana yazmalarım artıyor, Oğuz Atay gibi kendimi bir odaya kapatıp istediğim kelimeler kağıda düşene kadar volta atıyorum. Sana bir sır vereceğim sevgilim; seni hiç sevmiyorum! Sevgi için ayrılmış olan duygu kapasitemi özlem kapladı. Sana bir sır vereceğim sevgilim; seni çok özlüyorum. Goodreads denen site de geçiyor vaktimin çoğu oysa en son seni unutmazsam adam değilim demiştim, oysa burada kaç kez infaz ettik seni, oysa kaç kere bitirdik hikaye yi: Oysa, ya o sensen ya ben doğru prensesi bulduysam Mario yu kazanan ilk kişi olursam... Ah şu -Se,-sa ekleri...

Hiç tanımadığım bir kıza piyangolu günler dileyerek bi sürü  yazdım ve tahmin et aldığım cevap ne Sevgilidüşünmüyorum.", mesele sevgili olmak değil ki Müzeyyen mesele beni anlaması, anlamadı, mesele seni unutmak unutamadım. Sen ki ey kadın sabahları güneş geceleri ay...

Her gece ay çıkmaz. Saçmalama Çavuş. Seküler bir dünya da kürek çek! Gemi battı Çavuş gemi battı,  kürek su üstünde ben boğuluyorum. Freud haklı. Ben de haklıyım Çavuş. Saçmalama usta!

Bir Adamın GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin