''Eee usta ne oldu sizin hikaye'' diye sordu buzdolabı kapattım kapağını, karanlığına boğdum. Tabakamı ararken ''Pencerenin yanında'' dedi ayna. Sardım bir tane ince belli yazmaya başladım. Hikayemiz demin bitti. Taze bitti ya. Sonuncuyu az önce aldılar abi. Yarın gelir...
Müzeyyen diye birisi yok artık. Ölüm sebebini soralarsa yanlış ilaç diyeceğiz. Biz kurtardık elalemin ibne doktoru yanlış ilaç vermiş garip kızcağıza. Kelimeler uçuşurken dünyamda kelebeklerimi özgür bırakacağım güneşin parıldayan ışıltısında. Bir kaç kuş gönderip gökyüzü ile olan problemlerimi masmavi bir gece, yoluna cuk diye oturtacağım. İlhami Bey Amca gibi bir 'çıt' sesi beklemekteyim. Sesi duyduğum vakit bir dakika bile durmam basar giderim buralardan. ''Delirmekten sıkıldım Albayım şimdi belirme vakti bir gökyüzü kırmızısında.'' dedi içimin derin sesi. Döndüm içime ağlamaklı gözlerle ''Dayan'' dedim, ''dayan az kaldı.''... Bir hayli yıprandık be doktor. Hay dan geldik huya giderken vurdular tam on ikiden. Artık kendi kanımızla dertleşmeyeceğiz. Meçhul bir adam oturacak sınıfın en arka köşesinde. Artık sınıfta okulda çevresinde kimse Müzeyyen ne oldu usta diyemecek. Yavaştan kalkacağız yelkovan gülümseyecek derin bir nefes ardından en derinden ince bir yaşam içten.
Herkese hakkım helal.
Tabii değil herkese haram. Eyvallah baba bu kadar yeter. Evellallah artık herkese bir Eyvallahımız var. Eskisi gibi... Artık buralarda her şey eskisi gibi.
Şimdi çıksa gelse mesela Müzeyyen yok derim bacım, olmaz geçti bizden derim bendeki kalbi tükettiniz derim, giderim. Çünkü öyle oldu Albayım. Bundan gayri kimseyi sevmek istemiyorum o ne öyle bağlanıyoruz deli gibi seviyoruz kırıp döküyoruz. Koskoca şehre haykırıyoruz gidiyor hanfendi. Hatta onu bunu bırak Fuzili'nin oralarda görmüşler yanında üç dört erkek... Derin bir iç çektim Albay getirdi devamanı 'Herkes Müzeyyen gibi değil ama her sevgi Müzeyyen ka dar. Sardım bir ince belli Siktiret dedim üfledim.
Edebiyata gelirsek artık usta bir yazar olmanın ilk aşaması olan boktan gençlik evresini tamamladım sanırım. Şimdi sıra gelişme bölümünde sonucu da intihara bağlarsak bizim hikaye tamam.
E haydi Acılarınızla esen kalın, Allah hepinizin belasını versin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Adamın Günlüğü
ParanormalHerkesin filmlik bir hayatı vardır. Birde bu adamın filmine bakın!