26nın Temmuzu bir sabah namazı çıkışı, bir camii avlusu, bir kelam: yüreğimi güneşle gün yüzüne çıkartan, bir darbe günü hayatımın devrimi...
Hoş geldiniz efendim; burnunuz hoşgeldi, gözleriniz şeker, kirpikleriniz çikolata kutusuyla geldi boş gelmediniz efendim. Kaşlarınız gökyüzüm, yüreğiniz yer yüzüm...
Yüreğiniz demişken sahi nerden buldunuz bu yüreği? Millet ayaklanırken yüreksizler için, bu yüreğinizin göğüs kafesinizin içinde ne işi var?
Ah bir bilseler sizi, ah bir tanısalar... Tüm edebiyat kitapları baştan yazılır, tüm şiirler kana bulandırdı. Ah bilseler gözlerinizi nazar boncukları çöpe atılırdı, ah bilseler efendim bir bilseler o burnunuzu güller ve hatta leylaklar çöllerde yetişmeye karar verirdi. Ah efendim ya ben tam anlamıyla bilsem sizi alim olurum dünyaya hüküm veririm.
Hayat kısa efendim kısa, kuşları vuruyorlar efendim! Şimdi bir kanat takın ve gelin uçalım kirpiginizde!
Gidelim Sevgi gidelim buralardan, Alabama'ya gidelim. Bir tren yolcuğu yapalım 4 kişilik perona yerleşelim karşımızda saçları beyaz ve kısa bir kadın olsun, yanında ise fötr şapkası elinde, ince yuvarlak gözlüklü bir amca bulunsun. Raylar bizden yana olsun, makinist önemli değil. Gülümsemen Patagonyaya meydan okusun Sevgi! Sessizliğin tren garının ayrılış efkarını dağıtsın, konuştuğun her kelime bir çocuğa tebessüm olsun, gözlerinin kıyısına vursun umutlarım...
Koş Sevgi Koş! Hadi bak orada bir kaktüs su bekler, bir çocuk yemek ister; koş Sevgi koş, yarınlar bizi bekler, Ümitler umut ister... Şu iyi niyetin her yere koşsaydı Sevgi ne savaş kalırdı, ne silah kurşunları...
Elimi tut Sevgi! Ya da dur bu dünyaya fazla ağır gelebilir, teraziler şaşabilir, balıklar karada bile yaşayabilir!
Gözlerime bak Sevgi! Ya da dur bakışın yeni bir milat olabilir, eski çağlar yeni Çağlara yerini devredebilir, yüreğimde devrim gerçekleşir hem!
Omzuma uyu Sevgi! Ya da bekle dur! Omzum kırılabilir, bu yükü taşıyamayıp çökebilir, nefesine yakın ciğerlerim iflas edebilir!
Sev Sevgi Sev! Sen seversem dünyanın olasılık hesapları çöplüğe girer, tarih tekerrür etmez, yalnızlığım kaçarak uzaklaşır...
Sev Sevgi Sev!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Adamın Günlüğü
ParanormalHerkesin filmlik bir hayatı vardır. Birde bu adamın filmine bakın!