Lirikateyi attırın! "Dekadanlar"ı yırttım attım! Bir lerzeye biraz duman kattım! İstanbula Tevfik Fikret gibi baktım, heceye parmak hesabı, aruza eski kafalı dedim; bir cigara daha yaktım!
Bekledim. Herkes gibi geceleri. Sevmeyi çok istedim. Öğle vakitleri özellikle bir türlü beceremedim Sigara yaktım. Biraz daha bekledim. Gelmedi. Uykum bir türlü gelmedi. İmam sabah oldu dedi, HASSİKTİR dedim.
Edebiyat dergilerine baktım elde tutulacak bir kelime bulamadım. Elimi kanattım. Kan bana kavgalarımı ve babamı hatırlattı. Sonra bi nefes ardından Hassiktir.
Aşka baktım, bir kadın seviyordum. Kitap falan yazıyordum. Şiir falan... haha. Kocaman hassiktir.
Su verenen itfayenin hortumunu!
Hümanist olayım dedim ne zamandır gülüyorum insanlara. İnceden yaşıyorum. İnceldiği yerden kopmayan bir ipin üstündeki cambaz misali. Beyinciğim pert, çift görüyorum bir 35lik daha. Hassiktir.
Eskiden racon bilen zalimler şimdi fahişelerden çocuk peydahlıyor. Banane lan. Haha.
Ama senin sevdiğin de... şşş oha.
Bunlar ne anlamsz kelimeler avaramu.
Bara bara hey.
Eskiden sevdiğim tüm kadınları özledim ama hiçbirini istemiyorum. Ben kimi sevsem haha.
Benden adam olmaz. Haha. Sizden olur. Haha. Kapitalist aptallar. Haha. Kendini satan kerhane görevlileri. Haha. Olmak isteyip olamadıkları hayatı oluyormuş gibi anlatan megolamanyaklar. Haha. Aptallar.
Çok güzel kızlar var. Ama aptal. Haha. Çok çirkin kızlar var. Ama aptal. Haha. Kızlar var ama aptal. Kahkaha.
Camel White güzel sigara. Bu ottan olmuyor cigara. Gene bukowski gene fante. Çık dostyevski senle işim bitti. Haha. Hem ben rusça bilmem. Bara bara hey.
Bu yeni sürüm, realist; sürrealist.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Adamın Günlüğü
FantastiqueHerkesin filmlik bir hayatı vardır. Birde bu adamın filmine bakın!