İNTİHAR EDEN CİĞER HÜCRELERİ

149 24 0
                                    


Bu bir yok oluş hikayesidir. Bu parçalanan ciğer hücrelerinin intihara kalkıştığı hikayedir.


''Sonunda kalbimden söktüler seni

Ve kalbimi bir çöplüğe döktüler demin.''


En son sendeydi kalbim. Zaten ciğer hücreleri kalbin yokluğunu protesto edip ölüm orucuna durdular. En son neredeydin haberim yok. Kimleysen söyle ona kan tükürüyor ağzım bıraksın seni. Uyuyabiliyor musun? Ben uyuyorum ölüme meydan okurca uyuyorum. Seviyor musun? Ben seviyorum. Mecnuna kafa tutacak kadar seviyorum. Geliyor musun? Ben Mevlana'nın dizelerinde bekliyorum ne olursan gel diye n'olur. Ağlıyor musun? Ben ağlamıyorum. Her akla düştüğünde düşün sarıyorum bir tütün, dumanı gözümü yakıyor sonra yaşarıyor gözüm ama vallahi senden değil dumandan. Ha geçmedi mi? Geçmeyen neydi diye düşünüyorum. Sensin. Sen geçmiyorsun. Geçmezse geçmen vuruyorum duvarlara beni bir sigaralar bir de duvarlar anlıyor.


''Güzel günler gördüğünü göremeyecek gözüm

Günler güzel gördüğümü göremeyecek gözüm.''


Gözüm gözünü arıyor. Sonra geliyorsun. Hoca ders anlatıyor ben seninle konuşuyorum. Halimi hatrımı soruyorsun ya halim hatrıma saygı duruyor, hele bir de keyfimi sorduğunda dört köşe oluyor keyfim. Normal değilmiş bunlar. Ama inanmıyorum. Önümde oturup benimle konuşuyorsun vallaha bak bir bakışın var gülüşünden öte. Bir de ölüşün var aha tam ciğerimi yakıyor. Gözüm gözünü alsın. Sonra sen gibi bakıp dünyaya göreyim gözümü gözünden. Ya yalvarırım bak çıkart şu kalbimi ver takılayım bir kaç gün yoksa kalan bir kaç hücrede açlıktan ölecek...


''Sana sunduklarımı getir git

Yitirdiğim her ne varsa yitir git

Gözümün nuruydun gözümden öylesine düştün ki

Yolladığım tüm meleklerimi getir git.''

Bazen kızıyorum Allah var. Allah var ya canım canından oluyor. Allah'ım varsın ya yap bir güzellik de al ikimizden birini. Son bulsun kavga. Allah'ım yarsa bırak kalsın ha yoksa, var etme... Allah'ım varsa yarına yar et, yoksa yarını bana uzak bir diyar et. Yalanım varsa al canımı yalanımdan et Allah'ım dinle şu kulu bana şu dünyayı dar et. Bak geleceksen acele et. Ben ecele gidiyorum gel bir iyilik et sensizlik değil sen et. Al şu bedeni ruhuma sen senet et.

Biliyorsun seviyorum oynamayı şu harflerle. Ama oynamadım oyunlarımın oyunlarında senle. Üzüldüm üzülmene üstelik üzülürken, üzülmene. Geçerken geçitlerden gelmeyişinle. Öldürdüm ölürken ölümü ölmeyişinle. Allah'a emanetsin ciger. Sen sevemezsin diyorlar bana. Öyle bir seveceğim ki seni Türk Dil Kurumu yeni bir kelime bulacak sevgi yerine...


Bir Adamın GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin