DOKTOR

265 28 7
                                    

Çok istedim. İçip unutmak istedim doktor. Maddelere bulanmak istedim ben. Haplarla unutmak. Bu sırada çınlıyordu çünkü "Belki unuturum tarihi geçmiş bir kutu hapla" mısrası kulaklarımda. Ben uyumak istedim doktor. Uyanmamak istedim. Onu Gösteren her maddeye müptela olmak istedim. Ben beni Öldürmek istedim. Bu işi sen yapacaksın doktor.

Gözlerini gördüm. Baktım. Göz bebeklerim şaha kalktı. Bilemedim yıkılacak şahım. Daldım Gözlerine. Derinlere daldım. Boğulacağımı bilemedim. Gözleri yeşil kokuyordu. Yukarı kaldırdığında Gözlerini gök yüzü siyaha bürünürdü. Karanlıkta kaybolacağımı bilemedim. Ağladım be doktor. Erkekliğimden utana utana Ağladım ben. Kafamı duvara vura vura Ağladım. Duvarları yumruklaya yumruklaya Ağladım. Ölesiye ağladım ben doktor. Ağlama kesici yaz bana. En güldüreninden yaz. Yanaklarım ıslandı doktor. Dudaklarım uyuştu doktor. Uyuşturucu da almadım oysa. Ama en sağlam acıları içime çeke çeke içtim ben. Bir yüzü var doktor sanırsın neyse sanma sen kanarsın, kanar. Altın oran halt etmiş altı oran üstü oran yüzünün. Cumhuriyet Altın'ından oran yapmış yaradan doktor. Yaratmış yaratmış da yarar mıymış? Yaramadı be doktor. Şimdi olmazsa ölürüm bazen olmayası geliyor doktor. Öldür beni doktor. Ölmek istiyorum be ben. Ağlıyor musun doktor? Ağlamaktan bıktım ağlama lan. Alacaksın doktor. Sen incelttin ipi koparacaksın. Oysa otobüsteki tutunma ipleri gibiydik.

Kalbimi temizle doktor. Kalbimi al sonra...

Bir Adamın GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin