Çalan şarkının verdiği cesaretten yazıyorum.
Öyle vurmuşlar ki bana. Geçen öğrendim ölmek istedim. Ne zaman ölmek istesem yanımdadır arkadaşlar. Bende utanırım ölemem. Öyle vurmuşlar ki anlatamıyorum. Ağlıyorum. Ağlıyorum. Duvarlara vura vura orta parmağım parçalanacak. Derdini söylemeyen bulamaz derman. Bana öyle bir dert koydular ki söylemeye utanırım kalmadı derman. Lan ben her kafamı arkama dönderdiğimde acı mı görecem? Benim kafam mı güzel geçmişim mi kirli? Bunu nasıl anlatacam? Ben nasıl yaşayacam? Bulutlar tükürmez mi yüzüme? Hala ölmedin mi diye. Tamam hepsini anlarım. Allah'ım, Sen ne diye koparmadın kıyameti? Bunlar yaşanırken neden helak olmadı? Ben neden yaşıyorum. Ben ne diye ağlıyorum? Hepinizin amınakoyayım ben neden ölemiyorum. Devamını yazamıyorum.
Bende bi kalp vardı kardeş işte onun anasını siktiler. Yaş vururken on sekize yaş vurdu gözlerime. Annemi de özledim. Gidip bi sarılamadım kadına bu aralar. Babamla zaten muhabbetim yok. Gidip de bi hasbihal edemedim epeydir. Ajandayı çoktan yaktım. Çoktan yakmışlar. Hiç yoktan vurmuşlar, sus boktan boktan konuşmuşlar.
Ben çok temiz sevdim. Çok narin düşündüm. Vallaha bak. Göz yaşlarım şahit, Gök yüzü şahit, yıldızlar şahit, oksijene katılan nikotin şahit... Ben çok derin sevdim. İki harfin fazla olacağı kadına kitaplar yazdım. Onu şiir yaptım. Edebiyatı edepsizlere yaptım. Kağıtlarım ıslandı. Kalemler kırıldı ellerimde. Saçlarım ellerimle sıkılmaktan düşerdi kağıda. Kağıt şahit aşkıma. Hepsini geçtim. Ben temiz olacaktım. Gelecektim kapına tövbeyle biliyorsun Allah'ım. O gece gelecektim huzuruna. Siktiler huzurumu varamadım huzuruna.
Ama söyle doktor. Her Yalanın bedeli vardır. Bedel ödemeye hazır değilsen yalan söylemeyeceksin. Ve altın kuraldır. Her yalanın bedelini başka bir yalanla örtersin. Ben her yalanımın bedelini ödedim doktor. Şimdi aynısından onlara da yaz. Bedel ödeyici yaz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Adamın Günlüğü
ParanormalHerkesin filmlik bir hayatı vardır. Birde bu adamın filmine bakın!