DOKTOR 3

199 29 7
                                    

Kafam dönüyor doktor. Dünyam dönmüyor ama kafam dönüyor. Beynim acıyı istiyor doktor istiyor istiyor ama bulamıyor. Ne oruçtan tad alıyorum ne iftardan sadece sahura giden gece zevk veriyor.

Ben ölmek istiyorum doktor ama ölüyorum. Yavaş yavaş ölüyorum. İşkence ediyorlar bana. İçimde öldüm çoktan dışım içime küfrediyor doktor.

Nerdesin doktor nerde? Gökde misin yoksa yerin dibinde mi? Göğe mi uçayim yoksa yerin dibine mi gömüleyim.

Ellerim titriyor doktor. Verdiğin ilaçlar bi boka yaramadı. Hayır Sigarama karışma doktor bu konuyu konuştuk önceden. Sigara benim hayallerim doktor. Göğe gidiyor dumanlarla hayallerim. O göğe gidiyor hayallerimle. Gök ağlıyor doktor. Ben ağlıyorum.

Canım canımı istiyor be. Bulamıyorum. Ben beni bulamıyorum doktor. Konuşamıyorum da. Anlatamıyorum derdimi .en yakınım binde birini biliyor. Ona da acıyor.Ama ben bana acimiyorum doktor. Derin bir nefes alıp aldığım nefesin derinliğine küfrediyorum. En derin nefesin en diplerinde sakli benliğim. O yüzden sigara öldürüyor. Sigaranın bin zararlı maddesinden birisin doktor. Sen bana zararsın.

Beni güldürme öldür doktor. Bir gece ansızın arkamdan yaklaş bana. Hiç bir şey sormadan sık kafama. Ruhuma iki küfür diye de yaz mezar taşıma. Eyvallah.

Bir Adamın GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin