22. Bölüm | ''Zerrie''

1.3K 52 6
                                    

Hayranlarını şoka uğratan Zerrie çiftinin geri dönüşü etrafta birçok dedikodu oluşmasını sağladı. Bu olayın ardından bir çok hayran twitter üzerinden TT çalışması başlattı. Görünen o ki hayranlar Zakota çiftini geri istiyorlar!

Magazin sayfasındaki 'Zakota&Zerrie çatışması' adlı makalenin altında birkaç tane resim vardı ve resimlerde hayranların başlattığı TT yazıları gösterilmişti. Onlara kısaca göz attım. 

@anabella_1D Zerrie çiftini desteklemiyordum ve Zakota kesinlikle çok daha samimiydi. Geri dönmelerini dilerdim! #WISHZAKOTACAMEBACK 

@jamie_96 Büyük bir hayranı olmama rağmen eski kız arkadaşına yaptığı dönüş tamamen saçmalıktan ibaretti. #DIRECTIONERSWANTZAKOTATOCOMEBACK 

Twitter'a göz attığımda normalde gelenden fazla direkt mesajım olduğunu fark ettim ve herhangi birine tıkladım. Sabah uyandığımda bugünün iş günüm dahilinde olmadığını hatırlayıp laptop'ımı kucağıma almış ve gündemi incelemeye başlamıştım. Vay canına çünkü sahiden de hayranları fazla boşlamış olmalıydım. Zayn ile..tekrar birlikte olmamızı isteyecekleri aklımın ucundan geçmezdi. Bir defasında hayranlar tarafından sözlü tacize bile tutulmuştum, ne bekliyorsunuz?

Birkaç direkt mesaja yanıt verdikten sonra ana sayfada hayranlar tarafından yollanan tweet'leri okuyarak sayfayı yenilemeye devam ettim ve bir tanesi gözüme çarptı. 

@isabella_dolaren12 SOS!!! Duyduklarım doğru mu? Zerrie'nin evlenme kararını tekrar gözden geçirecekleri hakkında bir şeyler duydum ve bu beni tamamen şok etti. Lütfen bana gerçeği söyleyin! 

Tekrar evlenme kararı mı? Olayların hepsini sonradan öğrenmekten hoşlanmıyordum gerçekten. Bunun hakkında birkaç tweet daha okudum ve Zayn'in iki gün önce davet edildiği ama benim izlemeye tenezzül bile etmediğim Talk Show'da bunun hakkında itirafta bulunduğunu öğrendim. Pekala, bu gerçekten kafa karıştırıcıydı çünkü Zayn..Perrie'den hoşlanmıyordu. Yani hadi ama, Louis bile bunu doğrudan bana söylemişti! Evet, onlar çıkmışlardı ve Zayn onu sevmişti ama bitmişti. Yanımda ona son derece kaba davrandığını uyduruyor falan olamazdım herhalde, değil mi?

Başucumda duran tepsiden -on dakika kadar önce Harry getirmişti- bir adet poğaça alıp ağzıma tıktım. Bugün kesinlikle tembelin tekiydim ve böyle kalmayı planlıyordum ama bir an sonra bu düşünceden vazgeçiverdim ve yerimden hızla kalktım. Üstüme ilkbahara uygun, üstünde küçük puantiyeler olan, belinin alt kısmı lacivert ve üst kısmı toz pembe bir elbise çıkarıp giydim. Koyu kırmızı bir el çantası ve aynı renk babetlerle tamamladıktan sonra odadan çıktım. 

''Hadi ama Louis,'' diye sitem etti ince sesli bir kız. Ah, bu elbette Eleanor'un sesiydi. ''Sadece bir piercing. Neden bu kadar tepki gösteriyorsun?'' Salona girdiğimde Harry, Louis ve Eleanor'u gördüm. 

''Tünaydın,'' dediler neredeyse hep bir ağızdan. Saatin öğleni geçtiğini fark etmemiştim bile. 

''Tünaydın,'' gülümseyerek Harry'nin yanına oturdum. ''Buraya ne ara geldin ve ne için tartışıyordunuz?'' diyerek Eleanor'a döndüm. Eleanor yanaklarına topladığı havayı sıkıntıyla geri bıraktı. ''Bu sabah bir günlüğüne Louis'i görmek için gelmiştim ama o sabahtan beri beni uyarmaktan başka bir şey yapmadı! Göbek deliğime piercing yaptırmak istiyorum fakat çok tedbirli sevgilim bunun zararlı olduğunu söyleyip duruyor!'' 

Kaşımı havaya kaldırarak Lou'ya döndüm. ''Hey, en fazla yaptırdığınız dövmeler kadar zararlı bir şeydir. Hem bundan kim ölmüş ki? Bu harika olur bence, hatta birlikte yaptırabiliriz? Ne dersin Louis?'' 

The Love Is Between Us Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin