31. Bölüm | ''How to learn skateboard with Zayn Malik''

1K 55 8
                                    

Mırlayarak gözlerimi açtığımda, parmaklarımla gözlerimi ovuşturdum. Bedenimin üstünde hissettiğim ağırlık yerimde doğrulmama engel oluyordu. Kaşlarımı çatarak dirseğimin üzerinde yükseldim ve karşımda duran büyük aynayla göz göze geldim. Gördüğümün psikopat bir ressam tarafından yapılmış altın çerçeveli bir tablo olmasını dilerdim, çünkü tam anlamıyla enkazın altında kalmış gibi görünüyordum. Üstümde hissettiğim ağırlık bir anda hafifledi ve koşarak aynanın karşısına geçtim. Gözlerimin çevresi öyle siyahtı ki, Marilyn Manson'a rakip olabilirdim. Balon gibi şişen mavi gözlerimin çevresindeki siyah halkaları görmezden gelmeye çalışarak kendimi banyoya kapattım. 

Üstümdekilerden kurtulduğumda, beklemeden duşakabine girdim ve suyu ayarlayıp kendimi suyun altına bıraktım. Sıcak bir banyodan sonra, çıkardığım bütün makyaj temizliyicilerini yüzümde kullandım. En azından, şimdi daha temiz ve şişik gözlüydüm. Öyle aceleyle kendimi banyoya kapatmıştım ki, bu kadar berbat görünmemin sebebini düşünememiştim bile. Sahiden, neden az önce makyajı akmış yaşlı bir fahişe gibi görünüyordum? 

Kafamın içinde her şey o kadar silikti ki, toparlayamıyordum. Kaşlarımı çattım ve biraz daha hatırlamaya çalıştım. Elde ettiğim tek sonuç, pembe deri koltuklar, bir DJ platformu ve Paint It Black'ti.

Elbette, beynim uzaylıların baskınına uğrayıp yıkanmadıysa, bunun tek açıklaması sarhoş olmaktı. Sadece, neler olduğunu ve neler yaptığımı hatırlamam gerekiyordu. Ah, ve paparazzilere rastlamadığım hakkında da dua etmeliydim. 

Doğum günümün en erken vaktini, sarhoş olarak geçirerek basına çıkmak kesinlikle rezalet olurdu. Eh, ve tüm rezaletler daima Dakota'nın peşinde dolanırdı. 

Zayn Malik, kız arkadaşlarıyla birlikte tekerlekli araçlar sürmekten zevk alıyor gibi görünüyor!

Doğum günümü kutlayan sevgi dolu mesajları cevapladıktan sonra, yalnız geçirdiğim bir kahvaltının ardından, aldığım magazin dergisinde rastladığım başlık aynen bu şekildeydi. Sayfanın yarısında, boy boy bisiklet kullanırken çekilmiş resimlerimiz, ve Zayn'in Perrie Edwards ile ginger kullanırken çekilmiş resimleri vardı. Diğer sayfasındaysa, Doğum gününü bir gece kulübünde kutladı! başlığı yer alıyordu. Tanrı aşkına, neden daha yaratıcı başlıklar seçmeyi denemiyorlardı? 

Son filmi The Big Criminal ile de bilinen genç aktris Dakota Collins, doğum gününü ünlü boyband One Direction'ın solistlerinden biri olan Zayn Malik ile renkli bir gece kulübünde kutlamayı tercih etti. Çift, kulüpten ayrıldığında Dakota Collins öyle sarhoş görünüyordu ki, yere takılarak ayağını burktu. Zayn Malik'in yardımı hızlı yetişti ve güzel oyuncuyu kucağına alarak bir jest yaptı! 

Makaleyi okumamla, kafamın içindeki silik görüntüler biraz daha netleşti. Plaja doğru ilerlerken, kulağıma otel kulübünün çaldığı, I Knew You Were Trouble parçası duyulmaya başladı. 

* ''I knew you were trouble when you walked in, so shame on me now!'' 

Zayn derin bir nefes aldı. ''Dakota..tanrım, sokak ortasında bağırmayı kes.'' *

Aklımda canlanan sahne, artık daha netti. Tanrım, kesinlikle aptalın tekiydim ve bunu hak ediyordum. Sadece..aslına bakarsanız, bunu artık çok da önemsemiyordum. Twitter'da ki, #AREZAKOTABACK? hashtag'ini bile o kadar önemsememiştim. 

Üstümdeki beyaz plaj elbisesini çıkarıp, şezlonga bıraktım ve ayaklarımı sıcak kumla buluşturdum. San Diego güneşinin altında, ılık okyanusa bileğime kadar girerek gerindim. Güneş, deniz ve kum aşkına!

The Love Is Between Us Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin