Venoval som Lily ospravedlňujúci úsmev. „Neber jeho reči vážne, prechováva k Maxovi hlbokú a neutíchajúcu nenávisť, ktorá mu občas zatieňuje mozog."
„Nezabúdaj, že hovoríš o osobe, u ktorej tráviš pomaly viac času ako doma, požičiava ti drahocenný majetok a vyžieraš jej chladničku!" zavolal Malcolm cez plece, mieriac k svojmu autu.
„Čo všetci máte proti Maxovi?" nakrčila Lily obočie a založila si ruky na hrudi.
„Uhm, nechajme túto tému radšej tak," vyvliekol som sa z odpovede so sileným úsmevom. Nechcel som rozoberať Maxa a poštvať si ju tým proti sebe. Samozrejme, že by neverila. Dúfal som, že sa všetky Maxove hriechy ani nikdy nedozvie.
•••
„Little party-,"
„Prestaň s tým!"
„Never kill nobody," spieval si Malcolm a zvýšil hlasitosť rádia. „So we gon' dance until we drop."
„Bože, už aby som mal späť svoje auto," zamručal som a krútiac hlavou som sledoval Malcolma. Sedel za volantom a pokyvoval hlavou z boka nabok, zatiaľ čo dopravnú špičku bral útokom.
„Little party never kill nobody. Right here, right now's all we got!"
„Bože!"
„Pa-ra-pa!"
Malcolm zabočil z hlavnej a krátko na to auto vplávalo rovno do jednej z garáží autodielne Darrenovho strýka.
Popudený Malcolmovou prehnane dobrou náladou som vystúpil z auta. Ren ma privítal úškrnom.
„Little party never kill no-body!"
„Pre Kristove rany!" zavrčal som a prevrátil očami, keď zrazu spievali refrén piesne od Fergie obaja.
„Ale no tak," rozosmial sa Ren a podal mi pivo, ktoré som posunul Malcolmovi. „Nebuď taký upätý. Auto bude do večera hotové. Na karosérii nie je ani škrabanec, ale chalani ešte dolaďujú brzdy."
„Ren!" vyhŕkol zrazu Malcolm. „Urobme si párty!"
„Prečo nie?" mykol ramenami Ren a odpil si z piva. „Ale u teba."
„Rose bude nadšená," podotkol som sucho.
„Little party never kill nobody... jasné, že bude párty. A prvým bodom programu bude opiť Rydera." Ren odkiaľsi vylovil ďalšie pivo a strčil mi ho do ruky. „Pi, preboha. Čo ťa nezabije, to ťa posilní."
„Budem šoférovať," protestoval som.
„To aj ja," rozosmial sa Malcolm a opäť si odpil z piva. Zamračil som sa naňho a Malcolm iba zmierlivo prevrátil očami.
„Pche, no jasné," zamručal Ren. „Nadya. Tvoje dievča je záhadnejšie ako mimozemská civilizácia. Na Aljaške vraj bolo videné UFO. Tvoju Nadyu zatiaľ nevidel nik s výnimkou Malcolma. Ale ten je kategória sama o sebe."
„Nadi nie je moje dievča," povzdychol som, ale popri domýšľavom Renovi mi to bolo málo platné.
„Fakt nie je jeho dievča," prikyvoval Malcolm. „A musíme ho opiť, je skutočne zúfalý. Doviedol mi domov O'Neilovu frajerku, do ktorej je platonicky zamilovaný."
Ustrnul som a v duchu som sa preklínal, že som Lily predsa len vzal k Malcolmovi. On netušil, že je to Renova sestra. A Ren netušil, že jeho sestra chodí s Maxom – to by vyletel z kože.
Renovo obočie vyletelo do vzduchu. Položil fľašu piva na pracovný stôl a s lačným úsmevom si pošúchal dlane. „Nuž, čujme. To, že si začala s Maxom už o nej čo-to prezrádza. Je aspoň sexi?" Chcelo sa mi smiať na tejto absurdnej situácii. Keby len tušil, že hovorí o svojej sestre...
ESTÁS LEYENDO
Faster
RomanceAk sa všetko zdá byť pod kontrolou, nejdeš dosť rýchlo. - Mario Andretti ••• Iba jedna žena, dvaja pretekári a zopár komplikácií. ••• ©2016-2022 | All rights reserved | Alexandra Skye