Kapitola třicátá šestá

2.6K 155 4
                                    

„Takže si to zrekapitulujeme. On ti koupil náušnice..."

„Ano."

„Ty jsi mu potom polovinu tajně vrátila..."

„Ano."

„On to neví..."

„Ano."

„A potom tě políbil..."

„Ano!"

Konverzace s Jane se točila jen kolem tohohle od té chvíle, kdy jsem jí to řekla. Takže celou cestu a teď i u mě v pokoji.

„Tak to je masakr," zakývala hlavou. „Jsem zvědavá, co na to řekne Aro."

„Nic, dokud to nezjistí," pokrčila jsem rameny. „Když jsme už u toho táty a vztahu mezi člověkem a upírem... řekni mi něco o jistém Edwardovi, kterého jste málem zabili, protože o nás řekl smrtelnému." Všimla jsem si, že při jeho jméně se jí nebezpečně blýsklo v očích.

„Edward Cullen," zavrčela. „Nevím, co bych ti o něm řekla. Myšlenky čte na dálku, stejně jako ty, akorát s tím rozdílem, že ty je slyšíš, jen pokud chceš. Má dceru Renesmee. Je to poloupírka, do které se vtiskl vlkodlak. A Aro říkal, že když se tě dotkne, poskytne ti své vzpomínky. Její matka se jmenuje Bella."

Větu o Belle zavrčela a jméno vyplivla s takovou nechutí, kterou jsem snad nikdy nezažila. Zpoza dveří se ozval smích a dotyčný po nich sjel k zemi. Tenhle smích má jen jediný člověk. Alec. Rychlostí jsem dveře otevřela, jelikož to nečekal tak ležel na zemi. Svůj překvapený pohled upíral na mě, ale stejně se stále smál.

„Co je tu k smíchu?" zeptala jsem se.

Udělal kotoul vzad a já mohla bezproblémově zavřít dveře.

„Jen to, že Jane neskutečně pije krev. Ona je štít, čili na ní žádné dary nepůsobí. Navíc dokáže ochránit i ostatní," vysvětlil s úsměvem. Jane zavrčela.

„Tím pádem je Janein dar k ničemu. A Arův taky. Ha."

„Naše rodina Culleny v lásce nemá, jsou největším a nejmocnějším klanem hned po nás. Aro se bojí, že nás chtějí sesadit a převzít vládu," pověděl už klidněji a vážněji Alec.

„Mocní?"

„Ano. Mají štít, telepata, vědmu a kluka s ovládáním emocí."

„Wow. No a co dál?"

„Carlisle- zakladatel klanu. Má nad sebou vysokou kontrolu. Jeho manželka je Esme a na pohled působí velmi křehce. Alice Cullenová, to je ta vědma. Je poměrně šílená a starostlivá. Její přítel je Jasper Hale- Cullen. On ovládá emoce. Alice se o něj stará jak o dítě, protože jeho sebeovládání je poměrně ubohé." zašklebila se Jane.

„Je to skvělý bojovník, protože byl přeměněn během americké občanské války a cvičil armádu novorozených," dodal Alec. „Potom je tam už jen Rosalie a Emmett, který je velmi silný. Jenom ještě dodám, že Carlisle s námi nějakou dobu žil."

„Jsou vážně mocní," řekla jsem.

„Dost vyprávění o Cullenech. Jdem se bavit!" rozhodl Alec a vyletěl z pokoje. O chvíli později se vrátil s hrou Dostihy a sázky.

Upír z rodu VolturiKde žijí příběhy. Začni objevovat