Kapitola čtyřicátá třetí

3K 141 8
                                    

Včera byl Štědrý den. Musím říct, že to bylo zvláštní. Všichni jsme se sešli ve Velkém Sále celí v černých hábitech s erby na krku. Připomínalo mi to spíš trochu Halloween nebo slet čarodějnic. Většinou vídám tátu a Aleca v obleku, ale dnes přes něj měli přehozený ten hábit. V šest nám přivedli „Štědrovečerní večeři" a potom přišel čas na dárečky. Já osobně před Jane ten dárek musela schovávat. Týden před tím večerem chytla nějaký záchvat či co a začala většině z nás prohrabovat skříně, protože chtěla odhalit její dárek. Měla jsem pro ni prstýnek, který jsem tedy pro jistotu nosila pořád u sebe. Nejhorší dilema bylo, co koupit Caiusovi. Nakonec jsem se rozhodla pro knížku. No a mám něco kupovat i Felixovi? Nechci, aby si myslel, že mu podlézám, ale když mu to nekoupím, zas může být naštvaný... Možná by vážně bylo lepší, kdybychom to neslavili.

Flashback

Dveře od Sálu mi otevřeli nějací upíři. S vděčným úsměvem jsem jim poděkovala, protože moje ruce byly plné dárků. Nečekejte, že v Sále na mě čekal vánoční stromeček, na kterém visely baňky a různé světýlka. Dárky byly položeny u stolu s knížkami. Musím říct, že jich tam bylo celkem dost. Ještě se čekalo na dvojčata, která dorazila chvilku po mě. Potom už přišla i Heidi se Štědrovečerní večeří. Vesměs to byli mladí, kteří si vyšli užít tak krásný den. Upřímně žádná sláva, moc lidí to nebylo, ale stačilo. Když chtěla Heidi odejít tak jsem jí předala ještě malou krabičku, ve které byl dárek pro ni.

„Já pro tebe nic, ale nemám," řekla překvapeně.

„Já taky nic nechci. Je to ode mě a mamky," usmála jsem se a mamka přikývla.

Heidi si teda dáreček na požádaní zvědavého Caiuse rozbalila před náma. Byla to brož ve stylu motýlka. Caius jen mávl rukou a pronesl něco o ženských serepetičkách.

Pak přišla řada na dárky

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pak přišla řada na dárky. Jane se na ně vrhla a všechny s jejím jménem házela na hromadu. Dokonce i Demetri, který vypadal, že je mu to všechno jedno poprosil Jane, jestli by ty jeho balíčky taky nedala někam bokem.

Arovi jsem koupila triko. Jak to rozbalil, začal se smát a taky se mi omlouval, že ho asi určitě nevynosí. To mi bylo jasné, tak jsem mu odpověděla, ať si to pověsí na stěnu místo obrazu. Mamince jsem koupila obraz Londýna. V pokoji měla jen zarámované fotky Big Benu, Buckinghamského paláce, London Eye a tak. Strejdovi jsem koupila puzzle a Demetrimu lego. Alec ode mě dostal MP3, sice chvíli nechápal k čemu to je, ale když jsem mu vysvětlila, že si z toho může pouštět písničky jeho obličej, se až dětinsky rozzářil. Doteď si písničky pouštěl v přehrávači kazet, což štvalo jeho sestru, která má ráda klid. Jane jsem koupila prstýnek, na kterém je napsáno Best Friend. Ona má zlatý a já ten samý stříbrný. Felix nevypadal nějak extra zaujatě, ale tak co. Začal rozbalovat můj dárek. Dala jsem mu propisky, protože je skoro hned buď vypíše, nebo někde ztratí.

Upír z rodu VolturiKde žijí příběhy. Začni objevovat