Wypowiedz

1.1K 37 10
                                    

Hejka wszystkim

Dzisiaj chciałabym się z wami czymś podzielić, a mianowicie tym, że wczoraj na facebooku na grupie o One Direction dziewczyna wstawiła post

Już wam mówię jaki

Na zdjęciu był Niall, Liam i fanki. Wydawać by się mogło, że wszystko jest okej, ale po głębszym zastanowieniu można stwierdzić, że jednak nic nie jest dobrze. Te fanki nie chciały Niall'a ba zdjęciu i gdy Niall chciał odejść Liam przytrzymał go za bluzę.

Gdy zobaczyłam ten post to momentalnie serce mi zmiękło. Wypowiedziałam się na ten temat, ale postanowiłam też to tu napisać

Według mnie to jest nie normalne co te dziewczyny wyrabiają. Na początku kariery One Direction Niall na koncercie płakał. Zayn przytulił go, a Louis śpiewał jego solówkę. A dlaczego tak było?. Bo chłopak zobaczył plakaty mówiące o tym, że nie pasuje do zespołu. A prawda jest taka, że Niall idealnie do nich pasuje. Niedawno próbowałam wyobrazić sobie 1D bez Niall'a. Momentalnie się popłakałam, ponieważ nie da się tego sobie wyobrazić. Niall w wywiadzie mówił, że boli go to jak fani robią sobie zdjęcia z chłopakami, a z nim nie. Niby się uśmiecha, a tak naprawdę to udaje. Udaje, że wszystko  jest dobrze, a nie jest. Go to rani. Nie tak dawno na zdjęciu chłopaków wszyscy stali razem, uśmiechali się. A Niall?. Niall stał z boku, ale się nie uśmiechał. Te fanki nie mają serca. Nie wiedzą, że takim zachowaniem go ranią. A teraz co?. Te same dziewczyny mówią "ale ja go kochałam od samego początku". Właśnie widać. Nikt nie ma prawa tak traktować Niall'a. On jest taki sam jak wszyscy. One patrzą na wygląd, a nie na charakter. Zamiast tak go traktowač powinny najpierw go poznać i zobaczyć jaki jest naprawdę. Ale nie bo po co. Niech chłopak cierpi. Niall się  tak dla nas stara, a one jak mu się odwdzięczają?. Takie dziewczyny to nie fanki. Prawdziwe fanki, powinny kochać bez względu na wszystko. Ale nie, bo Niall jest najgorszy i lepiej mu powiedzieć, żeby odszedł od chłopaków. Gdybym te fanki spotkała, to bym im kilka słów powiedziała za to jak go potraktowały. Wiem, że to już jest stary temat, ale poprostu nie wytrzymałam i musiałam to napisać. No i wracając jeszcze do tematu. Jestem wdzięczna Liam'owi za to co zrobił. Dzięki temu Niall był na zdjęciu.

Dziękuje, że dotrwaliście do końca, ale ja musiałam to napisać, bo nikt nie ma prawa krzywdzić Niall'a. Nie ważne co robi, nie ważne jak wygląda. Ważne jest to, że po prostu jest

Dziękuje jeszcze raz

Roxy

Daddy Where Are You(Zakończone)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz