Lieve lezers, dit stuk is opnieuw vanuit Severus geschreven! Dit hoofdstuk bevat veel duister, bloed en Voldemort dus wees gewaarschuwd. Oh ja en een bijzondere wending maar daar later meer over.. XX Tamara
--------------------------------------------------
Het is 2 uur 's nachts als Severus zijn Duistere Teken voelt branden. Met een zucht stapt hij uit bed, kleed zich snel aan en drukt op het Teken. Hij Verdwijnselt met het bekende misselijkmakende gevoel. Dan staat hij voor Villa Malfidus en zucht eens diep. De wind steekt op en het lijkt alsof de wind duistere woorden naar hem sist. Hij gaat naar binnen en loopt de trap op, naar de ruimte waar Voldemort zijn Dooddoeners ontvangt. Hij hoort zacht gefluister en dan gaat de deur ineens open. " Severus.." sist Voldemort zachtjes en Severus voelt de rillingen over zijn rug lopen. Hij lijkt ongevoelig voor zijn Heer maar is dat niet. Severus knielt voor de man neer en wacht totdat hij op mag staan. Het bevel komt echter niet want een koude vinger streelt over zijn wang, naar zijn schouder toe. Voldemort streelt even zijn tweede Teken en Severus bijt op zijn lip, het is niet geheel pijnloos. " Je blijft na de vergadering.. ik wil wat met je spelen" zegt Voldemort achteloos en Severus hoort het gefluister aanzwellen. Hij buigt zijn hoofd." Ja Heer" zegt hij zacht en Voldemort draait van hem weg." Ga zitten" klinkt het en hij staat op waarna hij op de plek gaat zitten. Hij voelt, nog meer dan anders, de blikken op hem rusten. Hij weet dat hij een apart figuur is in de kring van Dooddoeners, hij heeft de beschikking over veel informatie en is een lieveling van Voldemort. Ongetwijfeld weten de Dooddoeners allang dat hij Voldemort's bezit is, het kan niet anders. "Mijn vrienden" begint Voldemort met een zachte stem." Jullie beseffen dat ik met de dag sterker en krachtiger wordt"." De dag dat ik Harry Potter zal doden, komt dan ook dichterbij.." Er gaat een rilling rond de tafel en Severus kijkt even op. De meeste Dooddoeners kijken óf Voldemort aan met een blik vol van hoop en dankbaarheid óf kijken naar de tafel, te benauwd om Voldemort recht in zijn ogen aan te kijken. Severus houdt zijn blik op Voldemort gevestigd, de informatie moet hij opslaan." Daarom wil ik een aanval op het Ministerie, we moeten de Schouwers zien te overmeesteren en bij ons zien te krijgen"." Ze hebben nuttige informatie die we nodig hebben wat betreft Potter". Iedereen krijgt een rol perkament waarin informatie staat, zo ook Severus." Jullie mogen gaan, de vergadering is afgelopen". Er klinkt geschuif met stoelen totdat een stem klinkt." Mijn heer, mag ik wat vragen?' Severus kijkt op en ziet dat de stem van Bellatrix afkomt. Voldemort knikt alleen." Is Severus..uw bezit?" Ongelovige blikken worden gewisseld aan de tafel en Severus ademt diep in en uit." Jazeker Bellatrix, hij is perfect hiervoor". Met deze woorden staat Voldemort op en wenkt Severus. Hij volgt hem en hoort het geroezemoes harder worden, het was dus al duidelijk. Hij volgt Voldemort in een kamer waar twee stoelen staan en een tafel." Kniel naast mijn stoel" beveelt Voldemort en Severus knielt haastig naast de stoel van Voldemort. Hij houdt zijn hoofd gebogen en kan daarom niet goed zien wat Voldemort doet. Dan komt een glas in zijn gezichtsveld met een rode vloeistof erin wat Severus herkent als bloed." Drink het Severus" sist Voldemort zacht en hij pakt het glas aan. Hij ruikt eraan, het is een standaard reactie van hem. Voldemort lacht koud maar het klinkt niet gemeen." Verwacht je dat ik je wil vergiftigen, mijn eigendom?" Severus huivert bij de laatste twee woorden en schud zijn hoofd." Vergeef me mijn Heer" zegt hij alleen en zet het glas aan zijn lippen.
--------------------------
Voldemort toch..! Ik kan je verzekeren dat het volgende hoofdstuk ook weer duister is(anders werd het hoofdstuk zo lang). Wat vinden jullie hiervan? Reacties mogen uiteraard altijd:)
X Tamara
JE LEEST
Sneeuwmeisje- HP Fanfiction (VOLTOOID)
FanficEen arm meisje, genaamd Bella Cleveland, moet elke dag bedelen om wat geld bij elkaar te sprokkelen voor haar zieke moeder. Op een dag komt ze Severus Sneep tegen, die zich over haar ontfermt. Severus geeft haar de vaderliefde die ze zo mist en zij...