Hoofdstuk 15

185 13 10
                                    

Een nieuwe update van Sneeuwmeisje, jeej! Heel veel plezier met dit bloederige stuk:) Ik vind het lastig om de ' relatie' tussen Voldemort en Severus te beschrijven maar ik doe mijn best.

---------------------------------------------------------

Severus zit te wachten op Voldemort, snel werpt hij een blik op de oude klok die op een plank staat. Nog een paar minuten. Hij heeft zich nog nooit zo machteloos en onzeker gevoeld over een bezoek met/aan de Heer van het Duister. Hij bijt op zijn lip en wil opstaan uit zijn stoel als een koude windvlaag opsteekt. Hij fronst maar middenin de rondtollende windvlaag, staat ineens Voldemort. Severus slikt en hij gaat meteen op zijn knieën, hij weet zijn plek. De warmte keert terug en hij wordt minder zenuwachtig." Mijn heer.." zegt hij zacht en Voldemort grijnst." Severus, je hebt je uitstekend gedragen.. 4 dagen zonder bloed moet afschuwelijk voor je geweest zijn". Zijn stem is vol van spottende medelijden en Severus knikt alleen, hij haalt het niet in zijn hoofd om op te kijken." Kijk me aan" commandeert Voldemort en voorzichtig kijkt hij Voldemort aan. Voldemort's rode ogen lijken door zijn lichaam te priemen en Severus huivert licht. Dan klettert een mes voor hem op de grond neer." Ik wil dat je jezelf snijdt en dan je eigen bloed drinkt" klinkt de koude stem van zijn Heer. Severus knikt en pakt het mes op. Het handvat is zilver met groen en het mes zag er nogal scherp uit. Hij slaat zijn rechtermouw om en begint zichzelf te snijden met het mes. Het bloed vloeit er uit en een paar druppels vallen op de grond, ze verdwijnen in de koude grond." Drink je eigen bloed Sneep" sist Voldemort en Severus brengt de wond naar zijn lippen. Wanneer het bloed zijn lippen raakt, voelt hij zich meteen beter. Hij drinkt totdat hij genoeg heeft en laat zijn arm zakken." Uitstekend" klinkt het en een voet schopt het mes achteloos weg. "Nu gaan we eens zien hoe gehoorzaam je bent". Severus concentreert zich op de stem en wil grijpen naar zijn Tweede Teken als die steekt. Zijn hand wordt weggeslagen en Voldemort kijkt naar hem, dat voelt hij." Blijf ervan af" sist Voldemort naar hem en Severus knikt met zijn hoofd gebogen. Hij heeft een vermoeden dat hij Crucio heeft verdiend.. volgens Voldemort dan. Hij heeft gelijk, een straal raakt hem en een immense pijn schiet door zijn spieren, naar zijn zenuwen, naar zijn hoofd en naar de rest van zijn tengere lichaam. Hij kronkelt van de pijn maar weigert te schreeuwen, daar geniet Voldemort alleen maar van. Dit gaat een paar minuten door totdat de spreuk stopt. Kreunend en hijgend laat hij zijn hoofd zakken op de koude vloer." Wat jammer dat je niet schreeuwt" zegt Voldemort ijskoud en meteen raakt een tweede straal hem. Deze is kort maar krachtig en zonder een stoot adem te kunnen halen, raakt de derde straal hem. Dan is het teveel voor Severus en hij sluit zijn ogen waarna een rauwe schreeuw zijn keel verlaat." Heer.." zegt hij zacht en de pijn houd op. Voldemort gaat zitten." Kom hier". Hij hijst zichzelf overeind en kruipt naar hem toe, elke beweging doet zeer. Bijna verliest hij zijn evenwicht als Voldemort hem naast zich duwt en dan krijgt hij een flesje tegen zijn mond geduwd." Open je mond en drink het". Severus gehoorzaamt, hij heeft teveel pijn om fatsoenlijk te kunnen nadenken. De koude vloeistof stroomt door zijn lichaam en meteen zet het alles in brand, zo voelt het. Meteen wordt er opnieuw Crucio op hem afgestuurd en dan, sinds jaren, gilt Severus van de pijn..

Sneeuwmeisje- HP Fanfiction (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu