Antwoorden van Q&A

132 3 21
                                    

Hallo lieve lezers! Ik heb alleen van Ilse vragen gehad, jammer dat er niet meer mensen vragen stelden. Maar goed.. Hieronder komen de vragen! Bedankt Ilse!


Heb je nog andere fandoms?

Ja ik ben gek op Sweeney Todd:) Ken je het niet? Google het even.. het is geweldig:D Oh en ik ben fan van een paar musicalacteurs maar jullie kennen ze toch niet dus namen noemen heeft geen nut:P

Wat is je favoriete ship?

Oeh eh die is lastig Ilse! Ik ga, denk ik, voor Snamione (Hermione Granger & Severus Snape) maar Snaco (Snape en Draco), Snarry (Snape en Harry),Snucius (Snape and Lucius) en Snupin (Snape en Remus) vind ik allemaal heel gaaf. Uiteindelijk ligt heel erg aan het verhaal welke ship ik mooi/leuk vind. Dus ik heb niet echt een favoriete:)


Nooit meer de films van HP kijken of nooit meer de boeken van HP lezen?

Aaargh die is echt heel lastig.. Dan nooit meer de boeken lezen want deel 2 en deel 4 heb ik niet (oeps) dus die kan ik toch niet lezen. En ik kijk graag de films omdat ik dan weer Alan Rickman als Snape kan zien/horen. In de boeken vind ik zijn karakter heel anders, bijna niet Snape-achtig. Dus ja.. liever de films ghehe.


Kiss, marry or kill; Voldemort, Vilder of Omber.

Nou eigenlijk best simpel.. nee eigenlijk niet als je erover nadenkt. Ik zou Omber vermoorden (kom op, wie niet?), Vilder kussen (het is maar eenmalig dus nou ja zo erg kan het nou ook niet zijn) en trouwen met Voldemort, gewoon omdat ik Voldemort best een sneu personage vindt en misschien kan hij dan wat liefde vinden.. :)


Nou dat waren de vragen! Nogmaals bedankt Ilse en ik ga weer door met schrijven van Sneeuwmeisje!

Sneeuwmeisje- HP Fanfiction (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu