Heel veel plezier met dit hoofdstuk lieve mensen! X Tamara
---------------------------------------------------------------------------------------
' Ga eens zitten en leg me alsjeblieft uit wat er gaande is' zegt Albus zacht met een hint van zorgzaamheid in zijn ogen. Severus knikt traag en haalt diep adem. ' De Heer van het Duister riep me om te praten over het Duister en dat zijn gedachtegoed ook na zijn dood uitgedragen moet worden.Hij is langzaam sterfelijk aan het worden, hij weet dat jij achter zijn Gruzielementen aan zit. Daarom wil hij een nieuwe Heer van het Duister creëren en..' Zijn adem stokt even en hij haalt opnieuw diep adem. ' Hij heeft jou uitgekozen en je hebt sex met hem gehad zodat jij zwanger kan worden van hem?' Severus knikt en kijkt naar Albus zijn ogen. ' Hij gebruikte een oude Latijnse spreuk maar ik heb geen idee wat die betekent. Het was de spreuk Partum a Puero' zegt hij en Albus knikt traag. ' Het betekent letterlijk, creëer een kind'. 'Het is inderdaad een oude Latijnse spreuk die ervoor zorgt dat jij een kind in je kan dragen maar een bevalling zoals de vrouwen dat doen, is niet mogelijk. Poppy weet hier hopelijk vast meer van' legt Albus uit en Severus huivert. 'Voldemort is een zeer begaafde tovenaar, net zoals jij, dus ik ben bang dat het wel gelukt is maar ik ben uiteraard geen dokter'. Severus kijkt hem met een frons aan. ' Heeft magie invloed?' Albus knikt. ' Zeker, hoe sterker de magie van beide ouders, hoe makkelijker het is om een kind te verwekken. Daarnaast zal het kindje ook zeer krachtig worden, jullie zijn beide ongelofelijk sterk en krachtig met magie'. Severus slikt. ' Maar.. hij heeft toch Bella? Waarom wil hij nog een kind? En wie is de moeder van Bella eigenlijk?' vraagt hij twijfelend. ' Hij heeft inderdaad Bella maar kan jij je indenken dat zij over de Tovenaarswereld kan heersen?' Severus grimast en schudt zijn hoofd. Bella is zo'n lief en charmant meisje, dat kan ze inderdaad niet. ' Mijn mening is dan ook dat Voldemort nog een kind wil die hij zelf kan opvoeden op de meest Duistere manier'. Severus kijkt even naar Albus. 'Dat kunnen we het kindje niet aan doen Albus' zegt hij zacht maar geschokt. 'Ik ben bang dat we geen keus hebben, probeer niet teveel gehecht aan het kindje te raken.. het zal zeer waarschijnlijk van je afgepakt worden vrij gauw na de geboorte'. Severus buigt zijn hoofd en staart even naar de grond. De informatie duizelt hem.
Bella pakt haar schoolboeken uit haar tas en gaat zitten aan een bibliotheektafel. Ze begint te lezen in haar Bezweringenboek maar algauw dwalen haar gedachten af naar Severus. Ze had hem, op dat ene incident op de trap na, niet meer gezien. Had haar vader hem weer geroepen? Morgen heeft ze weer Toverdranken, misschien moest ze na de les met hem praten. Ze was hem wel wat schuldig. Ze zucht diep en probeert haar gedachtes weg te stoppen. ' Mijn dochter, je ziet er moe uit' klinkt de stem van Voldemort in haar hoofd. 'Er is veel gebeurd vader' zegt ze vaagjes en er klinkt een lach die kil klinkt. ' Je hebt gelijk maar maak je geen zorgen over Severus. Hij dient mij volledig en is mijn trouwste volger' zegt Voldemort en Bella bijt op haar lip. ' Ja vader' geeft ze dan als antwoord en ze begint weer te lezen in het boek als Voldemort geen commentaar meer geeft. Ze zucht diep en begint driftig notities te maken, ze moet goed voor de dag komen bij de docenten.
JE LEEST
Sneeuwmeisje- HP Fanfiction (VOLTOOID)
FanfictionEen arm meisje, genaamd Bella Cleveland, moet elke dag bedelen om wat geld bij elkaar te sprokkelen voor haar zieke moeder. Op een dag komt ze Severus Sneep tegen, die zich over haar ontfermt. Severus geeft haar de vaderliefde die ze zo mist en zij...