Hoofdstuk 35

73 2 6
                                    

Hallo iedereen! Vandaag gaat Severus, met Bella, op bezoek bij Voldemort en daar zal hij ook het geslacht onthullen.. Veel plezier!

---------------------------------------------------

Bella slikt als de deur krakend en piepend open gaat. Ze volgt stilletjes Severus die naar binnen stapt. ' Heer' zegt Severus en ze ziet dat hij zijn hoofd respectvol buigt. Ze fronst eventjes, de vorige keren knielde hij voor haar vader. Waarom nu niet? Ze heeft niet lang om erover na te denken als ze het ritselen van een mantel hoort. 'Severus..' klinkt het sissend en Bella slikt opnieuw. De stem van Voldemort blijft haar kippenvel bezorgen, elke keer weer. 'Je bent gekomen Bella, uitstekend'. Ze vormt een glimlach rond haar lippen en knikt kleintjes. ' Hoe gaat het met je studie?' vraagt Voldemort. ' Goed, ik haal veel Afdelingspunten voor Zwadderich en heb nog geen onvoldoendes gehaald' zegt ze met een beetje trots in haar stem. 'Geen wonder Bella, Heer Voldemort was precies zo vroeger' klinkt het en Bella knikt kleintjes. Ze heeft niet anders verwacht, Voldemort is erg krachtig. ' Severus, heb je nieuws wat betreft je gezondheid?' Bella kijkt even opzij en fronst opnieuw. Was hij ziek geweest? Nu ze dichterbij hem staat, kan ze zien dat hij wat meer gewicht gekregen heeft. ' Ja Heer, het is gelukt' zegt Severus monotoon. ' Uitstekend..' zegt Voldemort en Bella kijkt niet-begrijpend naar haar vader. ' Bella, Severus draagt momenteel mijn kind.. jouw broertje of zusje'. Bella staart geschrokken naar Severus. ' Echt waar?' sputtert ze. Ze ziet Severus knikken. 'M-maar.. hij is een man' zegt ze verbaasd. ' Er bestaan zeer oude, Latijnse spreuken voor dat Bella' zegt Voldemort en Bella begrijpt ineens waarom Severus wat meer gewicht had gekregen en waarom de lessen Toverdranken steeds vaker uit overhoringen bestonden in plaats van het brouwen zelf. ' Als u het me toestaat Heer.. Bella zal een zusje en een broertje krijgen. Het is een tweeling'. Het is doodstil in de kamer, alleen de wind beukt tegen de ramen. ' Werkelijk Severus?' Ze ziet Severus knikken en Bella likt nerveus haar droge lippen. ' Dat is heel mooi.. ik zal direct een vergadering inlassen, steek je arm uit'. Bella kijkt geschrokken, moet ze daar ook bij zijn? ' Je zult in de keuken verblijven bij de huis-elven Bella, ik zal er één roepen' klinkt Voldemort zijn stem en ze zucht opgelucht. Ze merkt dat ze uit de kamer weg wilt om haar gedachten te ordenen, haar hoofd tolt een beetje.

Severus volgt Voldemort naar de kamer waar de meetings gehouden worden. Severus loopt naar zijn gebruikelijke plek, naast Voldemort. Hij ziet hoe Voldemort achteloos op Severus zijn stoel tikt en de stoel maakt plaats voor een luxere variant waarin hij gemakkelijker kan zitten. ' Je draagt mijn kind' is het commentaar van Voldemort en hij buigt haastig zijn hoofd. ' Dank u Heer' zegt hij en hij gaat zitten. De bekleding voelt zacht aan en de leuning ondersteunt zijn rug veel beter. De overige Dooddoeners druppelen binnen en na een paar minuten zit iedereen maar er wordt niet gepraat. ' Volgers.. ik heb fantastisch nieuws' begint Voldemort en Severus buigt zijn hoofd iets waardoor zijn haar voor zijn ogen valt. 'Severus draagt mijn opvolgers. Met andere woorden, hij is zwanger van een tweeling'. Het is even stil maar dan klinken er zachtjes felicitaties en geklap. ' Vanaf nu zal Severus zich stilhouden en alleen zijn werk op Zweinstein voortzetten. Ik eis volledige respect van iedereen, hij draagt immers mijn kinderen. Iemand die hem pijn doet, zal zwaar gestraft worden' klinkt het dreigend en Severus kijkt even naar Voldemort die zo te zien zeer verheugd is. Severus daarintegen, voelt zich misselijk en wil het liefst zo snel mogelijk naar Zweinstein waar hij veilig is. Hij haalt diep adem om de misselijkheid tegen te gaan. Nog even volhouden, houdt hij zichzelf voor.


Sneeuwmeisje- HP Fanfiction (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu